2006年8月29日

記憶探測機

嬲記嬲嬲嬲小黒hanamaru都話自己記性好差,所以找來一個測驗遊戲來玩玩,幾過癮架!

記憶探測機

Click一下,
試一試自己有幾好記性!

我的結果係”六題”!
好彩自己仲年青,
未有老人痴呆症!

13 則留言:

匿名 說...

我有五題..
看看是記什麼啦~~我是經常性失憶的人...
記私事可能叻過記公事~~

新鮮人 說...

julie,
呢d叫做選擇性失憶!
係人都係咁架!

HanaMaru 說...

哈哈哈。。。。我猜都猜對三題,真正答對的,有兩題。

新鮮人 說...

haamaru,
唔~~~你真係有年青痴呆症喎,快d睇醫生啦!
hahaha~~~

Altair - 映昔台 說...

呢兩日﹐我次次睇你個 blog 見到呢個 post﹐都會話一陣間玩下呢個測驗﹐點知...到而家都未玩。我諗﹐我都係無需要玩喇﹐結果顯然易見。

啊澤 說...

無題

我的短暫記憶還okay

啊澤 說...

五題 i mean hahahhahaaaahaha

新鮮人 說...

altair,
咁你真係要睇睇醫生啦,
病向淺中醫嗎!

嬲記,
好明顯,你是有選擇性失憶症!

匿名 說...

fresh,點中你囉!呵呵呵~有空/想玩就寫吧,不勉強。:)

匿名 說...

好難記呀>.< 我中左5條咋=.=
但好有用唷 考記憶我鍾意^^

新鮮人 說...

天水圍周渝民,
五題不錯了!

Altair - 映昔台 說...

Finally played it. I got 5 right. hahahaha

新鮮人 說...

altair,
想做就去做!
祝你成功!