2007年3月7日

信不信由你

【蘋果日報】三月七日
學生充教授亂改維基百科
一 名 在 網 站 備 受 敬 重 的 編 輯 , 被 揭 發 是 個 大 話 精 , 令 維 基 陷 入 前 所 未 有 的 危 機 。 他 原 來 只 是 一 名 學 生 , 卻 假 扮 授 , 在 多 個 極 具 爭 議 的 題 目 上 , 修 改 逾 20,000 條 目 的 內 容
我相信Wikipedia 的創立本意是好的,
但每個人都可以隨意修改內容,
真係有辣有唔辣,
好處喺人人都可以參予,
增加知識的交流,
唔好處當然喺難以監管,
隨時有人發放錯誤的資料,
如果要在網上尋找精確的材料,
Wikipedia就只可以作為參考之一,
千萬不要盡信,
否則中了招也不知,
其實係人都會知道,
一個全開放的平台,
怎會無人搞搞震吖,
難道維基創辦人威爾士(Jimmy Wales)
不知道什麼是一樣米養百樣人咩?
噢~~佢可能只食麵包喎!

7 則留言:

xiao zhu 說...

"修 改 逾 20,000 條 目 的 內 容"

咁都幾大劑固喎!唔好盡信,咁都要睇嘅人有番D判斷力至得喎。D 學生哥以後搵料一係就要用多D時間摷多D唔同嘅sites,一係就索性唔好搵維基囉。

新鮮人 說...

xiao,
而家好多學生lazy到死呀,
叫佢地揾多幾個sites,
好難囉,
遲啲都會寫吓這個topic,
到時請多捧場! :p

xiao zhu 說...

講起而家D學生,我幾"焙"呀,我最近先至知道出邊有人收錢幫人做功課呀、寫essays呀咁!我聽左之後都唔係好識反應。

新鮮人 說...

xiao,
你都有留意呀,
你都寫返篇講吓吧! :)

xiao zhu 說...

多謝你在我的blog留言。可能不會再寫 blog 了。。。

也許還會來你的coffee shop 坐坐聊聊,因為暫時覺得在這個屋頂下還是"安全"的。Nice talking with you.

啊澤 說...

講得冇錯

wiki既做法係

的確「有辣有唔辣」

但也是wiki成功的因素

新鮮人 說...

xiao,
可惜啊!
非常歡迎黎坐,
知音難求! =)

嬲記,
如果叫得百科全書,
佢地嘅內容就要有一定的準確性啊,
唔可以當係一盤生意咁睇呀!