2007年4月23日

你值多少?

『全世界啲人都係雞同鴨!』
這是出自朋友嘅朋友的一句話,
絶對真人真事!

哩句說話真係聽到我毛骨悚然,
佢認為任何人都有個價,
你唔願只不過是嗰價未逹到你心目中那個,
一百萬?二百萬?二千萬?一億?
定亦或是一些你好想得到但又無辨法做到的東西呢?
他的理論係只要嗰價錢合意就人人都會出賣自己,
出賣自己包括尊嚴,肉體...

聽說那個人不單是『口講無憑』,
由於家財億萬洗唔哂,
所以時常會『附諸行動』,
而且無往而不利,萬試萬靈,
佢以住嘅經驗係只要你一猶豫就化表你會考慮,
只要你一考慮就總會有個價可以動搖你.

初初聽到這番話我都覺得是語無倫次,
但靜靜細心一想,
如果真的有人問你這個問題時,
你心底裏會不會暗自問自己什麼價錢會動搖到你?
不要說自己品格高尚,知足常樂,
而且絶對不會考慮這種下流的交易,
因為就算只是暗自考慮就己經代表你有動過心了!

若問我自己,
我都唔敢百份百包保自己會絶不動搖,
但我總不希望自己會為利益而附上尊嚴!

ps:不過我都唔信真的會有人問我這個問題! =p

9 則留言:

匿名 說...

細個都諗過呢個問題...= =
越大個就越覺得唔可以接受
有D 野同錢錢係無關係
唔會因為錢而動搖
但有D人就......可憐既商人

新鮮人 說...

伊麵丹,
一億?
你點睇?
一世無憂喎!

茂斯 說...

可能真係有價, 風水聰就值一千億喇, 世紀契家佬, 聰哥, 你好野!!

匿名 說...

有人問過我呢個問題, 我自問都有個價. 不過有冇人出成咁多億包我先? 所以, 根本唔駛諗.

新鮮人 說...

茂斯,
佢都唔係窮啦,
人心不足呀!

becky,
對於我哋哩啲平民黎講,
一億同十億其實分別唔大,
但你一諗就証明咗佢嘅理論係正確了!
係未? :(

匿名 說...

我會認同每個人都有一個價,只係價位
個個不同,同埋咁橋個一刻有無困難,
如果為開飯為生活,就咩尊嚴同性格都
再重要!

新鮮人 說...

coobe,
就係咁囉,
所以我都唔敢膽話自己百份百唔會呀! :)

HanaMaru 說...

曾經寫過這篇

新鮮人 說...

hanamaru,
其實看過了你這篇文章,
但因為老人痴呆發作,
所以記不起來,
對於你的立場,
我十分欣賞和尊敬,
我雖然是一個十分固執不追逐名利的人,
但對這個命題都無十足把握做到你一樣,
所以對你的立場致以崇高的敬意! orz