2007年12月24日

老媽語錄:我要減肥

新鮮媽:『我有件好鐘意嘅衫著唔落!』
新鮮仔:『點解呀?肥咗啦!』
新鮮媽:『係呀!隻手臂肥咗,著咗好窄呀!』
新鮮仔:『咁你想點呢?』
新鮮媽:『我要減肥,我要減五磅!』
新鮮媽:『減肥好辛苦喎,啲嘢要白烚,油都唔多滴喎!』
新鮮媽:『我要減肥!我要減肥!』
新鮮仔:『OK!OK!減減減!』
新鮮媽:『我一定得,我要減肥!』
新鮮仔:『我聽到,我聽到,你唔洗重複咁多次!』
新鮮媽:『嘩~~~嗰邊個朱古力鬆餅好似好好味咁喎!』
新鮮仔: -______-!!!

無論三歲至八十,
減肥都是女人嘅終生"事業"!

14 則留言:

Haricot 微豆 說...

哈哈! 但不要說:「我同意,妳真是很肥呀!」

匿名 說...

我阿媽都係!成日問我點算!hahaha~

Hyacinthus 說...

若然減肥都是女人嘅終生"事業"?!咁新鮮媽這類"潮人"點會輸蝕呢,應該點都霸個頭位先,證明自己生完新鮮仔都依然青春常駐,有三歲至八十共同的煩惱...

哈哈,看來風子也要學習學習,唔係會俾人踢出個age range -____-"

Oscar 說...

我都想減肥...
但我想減10磅添~

我已經一天只食兩餐, 睇黎要做多D運動...

新鮮人 說...

微豆,
唔可以咁講啊,
會畀我老媽子鬧死! =___="

新鮮人 說...

yanyan,
少食多餐,多做運動最有效喎! :p

新鮮人 說...

風子,
老媽年紀都唔細囉,
點都唔可以叫青春常駐了,
不過佢想fit啲,健康啲,
係女人都貪靚嘛,
風子你一啲都唔肥,
千奇唔好減呀,
唔係大風啲都吹走你喎! :p

新鮮人 說...

oscar,
好似話火食多餐最有效喎,
唔食一餐,到你再食時吸叫得仲快喎! :)

狩萌獵人 說...

這就是女人永遠的敵人.

匿名 說...

[老媽年紀都唔細囉!]

新鮮兄 還未過 廿五,
新鮮媽是『老蚌生珠』
新鮮兄是『孻仔孻心肝』

順祝 新鮮媽 老當益壯!

新鮮人 說...

獵人,
男人都怕老! :(

新鮮人 說...

space,
謝謝你!
也祝你合家身體安康!

Hyacinthus 說...

哈哈,新伯真係誇張,風子近日是廋左d,不過都不至於大風吹得走喎,若是真係吹得走既話,就輪到我驚驚啦 ~

祝新媽身強體壯! 

新鮮人 說...

風子,
我代新鮮媽說聲謝謝! :)
風子給我的感覺都是文彩瑰麗,
身型"輕如鵝毛"的才女一名,
這當然是我一廂情願的想法啦,
但又聽聞你身子一向"單薄",
故才有這樣的聯想,
嘻嘻~~~請原諒我的單方"設想和意見"!