2008年7月10日

隱形人!

心血來潮,
把自己的中文名字放在Google裏search,
出現了很多很多的同名同姓的人,
有台灣富商買地的,
有內地待業找工的,
有香港小童寫網誌,
但完全没有一丁點是關我自己的,
或許這是一件好事,
因為無論KGB,FBI...都不容易找到我,
不會有不知名的情況發生,
我就好像一個隱形人,
終有一天會完全消失!

相關新聞:
Google迎戰《虛擬人生》

14 則留言:

詭異的木頭狗 說...

我都試過打自己個名入去search, 都找到幾個同名同姓的人,不過大部分是學生.

狩萌獵人 說...

我都試過,
但全部都係我,
咁我係唔係好危險啊?

匿名 說...

Wanted 殺神特工
個開始時,也是個男主角,
在谷歌search知己個名,
結果沒有找到!

新鮮人 說...

木頭狗,
咁不如你又讀返書吖! =p

新鮮人 說...

獵人,
原來你係名人,
真係失覺哂! orz

新鮮人 說...

space,
唔通我又係殺手?
哈哈哈~~~~

Hyacinthus 說...

這行徑我經常做,無論中文名或是英文名,兩者search都可以找到很我,幸好風子自畢業來也沒怎行差踏錯,一路走來雖然辛苦,也總算沒蹉跎歲月,他人歸塵土時都有點點痕 =)

新鮮人 說...

風子,
嗚嗚~~~
你真係另嘞,
我就無用了,
死咗都無"痕",
週身痕就有我份! =(

ps:其實我從來都無試過咁查自己喎,
咁係咪代表自己嘅價值唔係咁黎衡量呢?
哈哈哈~~~~

匿名 說...

我有同名同姓..但都是台灣/大陸既人..haha
香港既都係搵番我自己~

新鮮人 說...

yanyan,
原來你都咁出名,
係網可以揾到去! =)

Hyacinthus 說...

You can here.
Try to search 新鮮人
you get thousands then =P

新鮮人 說...

風子,
不過無一個關於我的,
google真水皮,
連blogspot嘅人都揾唔到,
too bad!

伊麵丹 說...

網絡世界既高手要搵你點都搵到
轉IP轉電腦都一樣搵到
現實世界都係
真係就算化左灰都可以認到你
哲學少少黎講
點為之同一個人係取決於果個人既行為
而唔係外在既因素
正所謂江山易改,本性難移

如果真係要做「隱形人」
咁就要去死,等時間慢慢洗去你既存在

新鮮人 說...

伊麵丹,
個point係無人會揾我,
所以咪係"隱形人"囉!

人是群體動物,
要外人認同是人之常情,
如果世上得一個人,
那樣他是什麼性格都無意思了!
一般人,
不可能不受外在因數影響,
只有超脫世情的"人"才可做到!