2007年12月22日

傷透了兩個女人的心!

(故事一則)
對愛情婆婆媽媽優柔寡斷的男人對女人最有殺傷力!
一個男人後天要結婚了,
還對身邊另一個女人耦斷絲連,
那個女人更是準新娘的朋友兼伴娘,
男人對事情發生到這個地步感到非常內咎,
還關心地問女人為何還要忍受做伴娘的痛苦.
有些男人就是如此『可恥』,
兩邊都想討好安撫,
旣不想負了多年女友的感情,
又不忍心見新歡受到傷害,
其實這樣只會把她們傷得更深更痛!

愛情無分對錯,
要麼就專心結婚,忘記新歡,
就算近在眼前都形同陌路,
要麼就早早同舊女友說清楚,
無謂拖拖拉拉搞到兩頭唔到岸!
現在醜事露了餡,
新娘哭成淚人,精神大受打擊,
伴娘欲逃走它方卻被新郎拉着不放,
這個男人簡直是不知所謂,
一個自私無能的男人傷透了二個女人的心!

以上是這兩天無綫【建築有情天】的劇情,
看到這個婆媽的方中信使人火光到極!!

19 則留言:

HanaMaru 說...

喂大佬,一開頭就單聲係劇情啦。一開始讀到我想殺人啊(以爲係真事)。我已經好忙好想死嫁喇,都忍唔住要留言。撞鬼你啊,衰人!

tofufa 說...

at first i thought it is happening among your friends too...please put a "spoiler alert" >.<

Hyacinthus 說...

"男人對事情發生這個地步感到非常內咎"

唉,同意對愛情婆婆媽媽優柔寡斷的男人對女人最有殺傷力!看著型男方中信,卻有如此劇情?我關了電視,真係想叫佢去死 ~

xiao zhu 說...

拖拖拉拉,一定出事。呢啲都係人性自私嘅表現。

新鮮人 說...

hana,
唔好意思囉,
唔係點會引到你留言喎! :p
不過這樣的男人世上多的是吧!

新鮮人 說...

tofufa,
sorry sorry!
唔好意思!

新鮮人 說...

風子,
都唔關佢事嘅,
都係個編劇寫啫,
不過世上的確有咁衰樣嘅男人啊!

新鮮人 說...

小豬,
除了自私還有無能,
無能力去處理感情事嘅就無謂搞咁多,
而家真係攞黎衰,
三锢人都不好受!:(

伊麵丹 說...

套片睇睇下
我就諗起一套動畫
又係一腳踏兩船
最後女方互片兼殺左男主角=.="

匿名 說...

呢啲例子 亦舒 張小嫻 都有談論過,分析過
鮮兄可以參考她們的散文著作,寫得幾到肉架!

新鮮人 說...

伊麵丹,
嗰兩個女人真係笨過隻豬,
為咁嘅男人大打出手,
仲殺人自毁?
愚不可及!

新鮮人 說...

space,
對愛情小說興趣不大,
今次都係睇唔過眼講兩咀啫! :)

新鮮人 說...

space,
張小閑的我無看過,
中學時看過張愛玲的"傾城之戀",
寫得好細膩,而且又能捕捉內心反應,
當時好佩服她對愛情洞察的功能和文筆,
不過近年己經好少看,
可能是興趣改變了!

Ruth Tam 說...

Guys are indecisive. Women should know how to protect themselves. If they choose to stay with such a man, they understand they need to 自付盈虧.

It's unlikely that such story will be in 亦舒's novels. Women in her stories know how to protect themselves.

匿名 說...

兩位我說是 亦舒 和 張小嫻 的 {『散文』,
我沒有說她們的小說,我都唔讀小說既!

新鮮人 說...

ruth,
無錯男人女人都要自保,
可惜愛情中的人是盲目的!

現實中,這些故事屢見不鮮了!

新鮮人 說...

space,

你咁講人家好似就聯想到佢哋嘅小說嘛!

Manna 說...

唉,現實中,我真係見過咁既男人. 唔知點解有男人會係咁....

新鮮人 說...

manna,
一樣米養百樣人,
有些男人就是優柔寡斷,
兩面不討好,
結果就係唔拖唔水,
累死人!