2007年12月22日

冬至"搶"雞記


圖片:http://leshan.yiyou.com

正所謂『做冬大過年』,
因為觀塘哩邊啲雞平啲,
應承了新鮮媽今日買隻白切雞做冬.

嘩~~~唔買又自可,一買就"渦河",
今朝倒塔咁早去到街市己經人山人海,
啲師奶嘅戰鬥力極之強勁,
個個七手八腳加七嘴八舌,
我根本行都行唔到埋去燒味檔,
走了幾檔,千辛萬苦先至"搶"到隻雞,
有時為了頭家,女人嘅威力真是不容忽視.

其實新鮮媽今朝一早就打電話提我早啲去買,
好彩我醒目晨咁早就動身喳,
下午去可能連雞腳都買唔到一隻呀,
噢~~~真係抹一把汗!

18 則留言:

Ruth Tam 說...

Congratulation! You got a chicken for the festival.

匿名 說...

so far, 仍然認為灣仔譚臣道 『悅香』的雞是最好吃的! 有暇要過去觀塘試食一吓!

新鮮人 說...

ruth,
你好似搞爛gag咁,
好正經咁講,
但我又覺得好幽默! :p

新鮮人 說...

space,
以前灣仔道咪好似有間"悅香"?
近排行過無嘢,唔知係唔係你講嗰間呢?

觀塘啲雞不是特別好食,
只是街坊價,平啲啫,
唔洗特別過黎喎! :)

tofufa 說...

wah...the chicken skin looks yummy~

新鮮人 說...

TOFUFA,
睇落去都幾好味,
不過唔係我嗰隻,
只是網上找到的圖片喳! :P

Oscar 說...

新鮮仔真孝順~ 不過竟然唔夠師奶鬥~?! lol
食多兩舊雞, 長多兩錢肉, 下次做節再去搏殺過~

新鮮人 說...

oscar,
千奇唔好睇少啲師奶呀,
係街市佢哋勁過後生仔,
你都未必夠佢哋鬥! :p

Hyacinthus 說...

哈哈哈,點會睇少啲師奶呀,佢地都唔知幾勁! 而你新伯都唔強弱呀,唔祗買到對雞腳, 重係買左隻全雞, 看來新伯係觀塘街市既地位日漸強盛,可喜可賀 :P

雖然唔係好好雞,但有碟雞係樹又真係似過節哦,冬至快樂!

新鮮人 說...

風子,
諗返今朝嘅情況真係驚險,
係茫茫師奶海入面都可以搶到隻雞,
我都有少少佩服自己呀!
嘻嘻~~~~ :p

The Inner Space 說...

你隻身逼埋啲師奶海你好舌底畀人索油唔在講
反個來話你搏懵就水洗都唔清嘞呢啲情況我通
常置身十尺之遙遠遠觀察。

定系新鮮嫂拔刀鑲助?

狩萌獵人 說...

竟然可久超越佢地而入去,
果然係"殺手"喎.

Manna 說...

嘩, 新鮮人,你真係好孝順啊.

古有孝子卧冰求鯉,今有新鮮仔晨早街市撲雞 !!

換着是我,真係懶理媽媽唠叨,難得周六,一於睡至日上午竿才施施然去街市

:)

新鮮人 說...

space,
嗰時週圍人山人海,
個個掛住買雞,
邊度有人諗埋呢啲嘢架?
你咸濕呀!

新鮮人 說...

獵人,
我都係行咗幾檔,
見到少人啲先行入去買喳,
邊黎咁多殺手吖! :p

新鮮人 說...

manna,
新鮮媽年紀唔輕囉,
唔想佢去街市同人逼,
所以就幫吓手囉,
其實都唔係什麼大件事,
幫手買隻雞啫,
自己都有份食,
唔算得什麼孝順!

匿名 說...

同樣情況我會選擇唔買囉! 咁我又唔會畀人鹹濕喇!

好嘞!你畀班師奶鹹濕咗, 隻雞好唔好食,補返數?

你咁大家人,一隻雞唔夠格,兄弟姐妹一人買一樣返來,新鮮媽就唔駛煮,咁邊個咁醒,帶白飯來呀?

新鮮人 說...

SPACE,
唏~~我邊樹有話被人咸濕呀?
你唔好亂講喎,
你係咪試過呀,
咪當所以師奶都係咸濕婆先得架!! :P

噚晚只是我陪新鮮媽食,
真係一家人食就未定時間,
要看看他們如何了!