2009年11月20日

賤格雜誌!


依家啲雜誌離哂大舖,
唔單止圖片好似咸書,
連個標題都不知所謂?
個總編有無衰格啲呀?
唔係想懶有道德修養,
但凡事都要有個底線,
哩啲標題唔單止衰格,
直情係賤格下流無品,
如果咁都唔覺有問題,
將來什麼都可以出街?
男人見到個靚女就講,
"我硬哂好想X狗你呀",
跟住個女人就會答佢,
"我都濕X哂你快X啲"。
咁賤都得不如出咸書,
起碼要包返個黑膠袋,
唔洗嚇親啲細路女仔。

14 則留言:

anmary 說...

呱祰我行過書報灘都嚇一跳... 自問唔係衛道之士, 亦從來唔覺得同小姐啲寫真攬枕有咩問題, 但呢個標題就好有問題!

而家啲傳媒, 已經無咗良知呢樣嘢, 佢哋只會諗點樣燒紙賣多啲, 年尾個花紅可以大份啲!

匿名 說...

兄臺:你都沒有打格仔或用個黑膠袋遮著個封面雖然是在罵但可收到宣傳之效是Reporting還是Promoting?

我的舊文都有提過雖然裡面有大教授的經濟學散文但為了避嫌我沒有購買這雜誌的習慣。


Space

新鮮人 說...

anmary,
佢哋真係無哂人格,
枉為寫作文人呀!

新鮮人 說...

space,
並不是想幫佢哋做宣傳,
本來都有想過打格仔,
但後來放棄了!

一來無小朋友來,
二來最大問題係個標題,
如果連個標題都唔俾人睇,
咁好難讓人家明白個嚴重性嘛!

樂遊 說...

第一次留言。
我已被染缸染黑了,所以對這些早已見怪不怪。
香港好似好文明,好先進,其實是一個非常原始的社會
人類的基本本能為何? 食,色也.是故香港這麼多年來都SELL自己係美食天堂,近年更日益原始:食野節目無日無之,我真的觀察過,有一段時間,星期日無記由夜晚八時至十一時的節目都是飲飲食食.
食飽了,就要搞野,這是原始人的最大責任MA.於是有黎先生,周小姐等人的關顧.
我總覺得與期說這關乎操守,不如說是這個社會的不少人類尚未完進化到離開原始社會,所以對這些事都有單一而無止境的需求.
我見到這個封面,反而第一時間想到
'周XX:' 據我對語文的認識,這是周XX說或她認為某些事情的意思
'搞到我硬晒'......女兒身,'硬晒'??所指為何?頭髮?條頸,還是佢係人妖,所以會....

新鮮人 說...

樂遊,
據我記憶,
很久之前你好似來過一次的了,
不過係唔係都無所謂,
歡迎隨時到訪!

食、色性也,
本無大問題,
如果"進化"到失去了這兩種東西,
人類就會絶種了!
但"色"為美麗的東西,
其中當然包括美女,
但這樣的刻意賣弄,
則只覺下流,
没有美感,
而且亦超越了一般的道德標準,
不是辦報人應該做的,
如果為了一紙風行,
這就更是文人之恥了!

梁巔巔 說...

但另一方面, 冇咗一刊一報, 香港又會係點?

港男大力 說...

1. 雜誌搵佢做封面已經知道有味道
2. 呢本雜誌一向都係咁,問佢老細肥佬
3. 香港真係成也傳媒,敗也傳媒....

以前本便利未死過,宜家仲想死多次!

新鮮人 說...

巔兄,
你講嘅係另一樣嘢,
唔係咁樣就可以亂發滔照、粗口標題喎!

新鮮人 說...

港男大力,
但係愈黎愈離舖了,
依家啲編輯真係不所所謂,
一塌糊塗,
下流賤格!

anmary 說...

一刊一向無甚建樹, 一報最近開始連新聞都可以炒作, 都可以無中生有, 無咗佢哋, 會點呢? 只知唔會係損失~

Dozy 說...

講得很好,這樣的封面簡直令香港人蒙羞!

新鮮人 說...

anmary,
八九年壹傳媒成立,
本來是為了促進國家民主發展,
廿年後已完全變了質,
只變成一本唯利是圖的咸書,
可悲!

新鮮人 說...

dozy,
蒙羞的是他們,
他們不代表香港大眾,
可恨是還有很多人購買!