2009年11月17日

菜販又鬧交了!


近日天氣寒冷,
菜價十分不穩定,
街市裏的菜販出現了以下的一段爭議。

菜販甲:「好囉喎,你咪再頂爛市,啲菜咁平想搶哂我啲客呀?」
菜販乙:「我無喎,一向都係賣哩個價架啦!」
菜販甲:「仲話無,我賣十五蚊斤菜芯,你賣六蚊斤喎。」
菜販乙:「你可以賣六蚊斤架,我又無減過價,係你貴之嘛!」
菜販甲:「我點減呀?我個菜場啲人工咁高點減到喎。」
菜販乙:「唓~~關我乜事喎,無人叫你養到班人咁貴架。」
菜販甲:「佢哋食慣嘆慣洗慣未來錢嘛,減人工實罷工喎。」
菜販乙:「咁我都幫唔到你囉,不如你黎我個菜場攞菜好未?」
菜販甲:「都好喎,等班嘢餓死好過啦,死都唔肯調低啲人工吖嗱!」

價格由市場定位,
夾硬要人加價來就自己是說不通的,
這不叫做公平貿易,
而是想大石砸死蟹。

22 則留言:

The Inner Space 說...

這篇隱藏著大道理,令我發出會心的微笑!


多謝你!
Space

梁巔巔 說...

草根最能反映大道理! 等如的士司機最清楚經濟環境.

新鮮人 說...

Space,
不用謝! =)

新鮮人 說...

巔兄,
可惜啲政客不明白這道理,
或者唔想相信!

港男大力 說...

由街市睇政治, 勁wo!!

新鮮人 說...

港男大力,
勁乜鬼,
我隨口亂up,
得啖笑咁喳! =p

DeepC 說...

re"十五蚊斤菜芯", 其實有場市, 用不著要人跟他價, 這是見認程度不同的之見.

價格的高低不是全部, market 著重價值, 對target person有價值就自然可賣高價. :)

新鮮人 說...

DEEPC,
你說得對,
但對龐大的中國場來說,
價錢會是很大的關鍵,
因為美國人就是虎視她的volume,
而並不單是那班高銷費人仕,
因為美國本土都有這些人,
何必山長水遠運過去呢?
這點美國人很清楚啊!

Ruth Tam 說...

I used to have a piano studio when I was a student. There's a similar shop in the same mall. My strategy is to price up, i.e. everything more expensive than the other shop. Business seemed to be better than the cheaper shop. The shop survived for 6 years until I immigrated to Canada.

the inner space 說...

In economic study about consumer behavior there is two extremes or shall we say polarized. Luxury goods and Ordinary goods.

I don't see vegetable as a luxury goods though some people tries to brand named organic vegetable and selling at a higher price. Which is not in CASE.

Are the americans going to brand named all "made in USA" goods to be luxury goods and sell to trillions of ordinary chinese people? Again I don't think so.

匿名 說...

ah! 應該是“economics study” 沒有“S” 就扭轉了解釋。 小朋友不要學 Space 叔叔辦事不認真,時時錯漏百出,貽笑百方!


the inner space

新鮮人 說...

ruth,
上面space兄己經說出了我想說的了,
雖然"買嘢"唔係只看價錢,
但我們要知道廣大的大陸民眾的消費能力不可能像美國本土人那樣高,
就是再好的貨品,
因為價錢往往遠超他們的消費能力,
所以根本没法購買了,
除了一小撮極有錢的,
一般平民百姓不會買這些昂貴的美國貨的,
況且不少美國都是中國製造的,
那有人這麼笨,
明明看見"made in china"還用很貴的價錢買呢?

新鮮人 說...

space,
你把口都幾"厲害",
一針見血喎!

匿名 說...

No!No!No!
小弟雖然時常憑“三寸不爛之舌”,開會時舌戰一群大鱷,祇靠事前做足功課。我是沒有急才的,唯有自己準備好不同的 scenario,需要甚麼資料去 backup 自己,將勤補拙,保著個屁股!

我上面所寫的,是看完你覆 DEEPC 段文,有感而發的,不是如你用來答覆 Ruth姐用的。而且我用了十多個鐘頭,至想出來,那又何德何能,稱得上“厲害”呢?一針見血,更不是我了,我無針嘴又唔”利“,見笑了,慚愧!慚愧!

Space

新鮮人 說...

space,
大智若愚,
哈哈哈~~~~~

匿名 說...

新鮮兄:
乜個成語喺咁用嘅咩?

笨拙的Space

新鮮人 說...

space,
唔係咩?
你成日都扮笨,
其實精到痺呀!

匿名 說...

唉!畀人誤解原來是咁痛苦的!
若喺真嘅就唔使攞極都咁霉喇!
Space

新鮮人 說...

SPACE,
有車有樓點算霉呀?
大把人霉過你啦!

匿名 說...

在還未供完會個Title尚屬財務機構不是供會者的想新鮮兄也明白這法律環節。

Space

新鮮人 說...

space,
間樓係你個名就係你架啦,
咪再亂諗!

匿名 說...

唉!喺份按揭契上點算喺?

Space