2006年6月21日

小小超 正寄生蟲!

李澤楷呢條友又玩財技,想變賣電盈d電訊及媒體資產.
其實一開始就估到佢不是實事實幹的人.係美國時將自己包裝到好似資訊強人咁,其實得個樣;後來又借佢老豆個名來借錢收購電盈,好似要做番件踏實的事情.
點知唔夠幾年終於露出真面目,呢條友不斷把電盈斬件賣掉賺錢,對電訊本體業務毫無建樹,簡直是騙子一名.
呢幾年搞到電盈d股價好似瀑布咁,一瀉千里.
但係條友玩玩下覺得再無物油水,於是又想重施故技,"立"水走人,賤格.
唔好以為無買佢隻電盈就無事啞,大家d固網,手提,收費電視等等,如果將來轉左手可能又要加價,改條款了,到時蝕底咪又係我地,條友收左錢走人,真係話之你!
本來在商言商,無可厚非,但是李澤楷呢條友只是識玩財技,不務正業,真是可謂是經濟體系裹的寄生蟲和廢物!

7 則留言:

大B哥 說...

咪就係, 電盈?? side 氣la, 我舊公司都係咁話...班管理淫正一垃圾, 守舊, 弄權, 偏幫, 咩都齊...好彩走得快!!!

新鮮人 說...

大B哥,

U are lucky la!
走得快好世界!

但係你用什麼電訊網絡架?

匿名 說...

oh...佢條PK早幾年都累大家跌唔少$$$啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
家陣我屋企固網都無用PCCW, 不過用都係佢家族生意的和記

新鮮人 說...

lala,

估唔到你咁憎佢!
不過絛友又係抵丙嘅!

匿名 說...

當初我以為佢做得野
但咁多年都無建樹...
依家PCCW都唔知點

新鮮人 說...

Yanyan,

NO EYE SEE LA!

大B哥 說...

I use 和仔 at home and Sunday for my mobile...唉..都係走唔luck. haha