2006年6月23日

One More Time Yesterday...

兩個都是陳子聰
Believe it or Not!

I think I need to "make" me fit too.
Not "keep", it should be "make", because I am not fit anymore! :(
我要爭氣,唔要做大水桶!

10 則留言:

冬冬 說...

真係成個唔同晒!!! :O

新鮮人 說...

瑪姬,冬冬,

估唔到哩!
可能係何超儀要"曹"肥佢,
無晒身型,無法撩其他女仔了!

Altair - 映昔台 說...

我反而覺得佢肥左穩重D﹐可以呃到多D女仔

新鮮人 說...

Altair - 映昔台,

Welcome for your visiting!

匿名 說...

佢結左婚先係咁~
人地話何超儀特登整肥佢
但無女埋佢身呀嘛~~

佢之前咁靚仔~我都lum佢啦
依家就....

Unknown 說...

哇!!靚仔!!But now is 肥仔. Haha.

匿名 說...

好多人都唔知佢以前好fit好得...

我反而印象好深! 仲記得以前阿梅點名要佢同佢拍音樂特輯, 因為咁樣, 陳子聰成為阿梅緋聞history中的一員!

新鮮人 說...

PegPeg,

你都好記性噃,
He was your dreamboy?

匿名 說...

oh...not dreamboy la
只不過我八卦姐... hoho

新鮮人 說...

Pegpeg,

I C, I C!