2006年8月24日

邊個最賤?

一本便利偷影Twins嘅鍾欣桐密室換衫?
一本便利將偷影d相照印出街?
一本便利今日下午俾人投訴,照樣即時加印出書?
下午邊駡邊衝去把加印嘅一本便利買光來睇嘅人渣(s)?


邊個係賤中之賤?

8 則留言:

匿名 說...

今次便利真係過左火位啦
佢一向cheap係佢自己事
但偷拍人換衫真係勁陰質囉...

不過係有人買, 都無辦法
只可以放長雙眼睇佢幾時罵大禍啦...

匿名 說...

我可能偏激左少少...
偷影就一定係唔岩, 但我覺得國民教育都有問題, 無人買, 一本便利又點會加印丫~~

況且, 一本便利的封面, 十足十成本咸書咁
-_-; 爭在係個女仔自願影, 定係好似今日咁偷影囉...

新鮮人 說...

oscar,
一本大便今次可能已經好大獲喇!

julie,
你說十分對呀,
而家好多人d價值觀都是好有問題的,
社會風氣又差!
如果一本大便寫明是一本咸書還好呀,
因為至少18歲樓下買唔到,
而家佢兩溝先至死呀,
係人都買得,
睇到d細路當裸露是平常,
你話係唔係大件事!

大B哥 說...

阿G又係, 叫左佢小心d狗仔啦麻...
呢句社會, 都係講供求, 賊喊捉賊..

新鮮人 說...

大b哥,
已經係在一個密室裏便換衫喎,
咁都影到,
分明有人放spy cam啦,
過火左d喎!

匿名 說...

我覺得最cheap是那些買雜誌的人...反對的話就應該罷買!!!

匿名 說...

我好疑惑個記者會唔會被告性騷擾呢
多年前中大女生被攝錄機偷窺都被告性騷擾
我又諗緊一本便利會唔會好似幾年前乜周刊咁要停刊呢
香港人就係咁, 一邊要買來睇, 邊又鬧雜誌社, 唉.....
我無買本雜誌, 唔知影到乜, 但係相信都無乜野睇到, 都唔明人地換衫有乜好睇, 無鬼聊, 好多明星自己會著少 d 俾你睇啦, 駛乜要睇人換衫咁陰質, 唔通好多人有偷窺癮?

新鮮人 說...

nana,
對啊,絶對同意!

lala,
八卦囉,
我相信後尾買d人有男有女,
佢地都知唔會有好多野睇,
但係想八卦下喎,
咁咪一路鬧一路睇,
最cheap就係d人!

PS:我無睇過,連封面都無見過!根本無興趣(嘻嘻,因為估到無野睇嗎!),講真要睇不如睇四仔啦!做個真小人,好過做偽君子!