2006年9月29日

回鍋【肥】豬肉


朋友叫了這一碟回鍋豬,
老實說,味道是很不錯的,
但是真的十分油,
吃後好像飲了十匙油進口~~
所以食完好有罪惡感,
心裏好不是味兒!

不知是從什麼時侯開始,
肥胖是一種罪,
是一種不可恕的罪,
大家對肥人都極為歧視,
一切都以瘦為美,
所以有『死肥豬』,『豬扒』,『豬頭丙』,『豬蘿』...的花名,
在不少人心目中,
肥人都是蠢,頓.醜的代名詞.

記得唐朝人以肥為美,
好似肥美人楊貴妃,
她的珠圓玉潤更得唐明皇竉愛,
那時人人以肥為美,
一個廋的女子是不會有人娶的.

回到今天,情況就剛剛相反,
愈瘦愈是美人,
有些女性得九十磅五呎三高還嚷着要減肥,
真是十分不正常,
可以說是病態心理,
無奈在今日以瘦為美的社會裏,
大家都覺得没有問題,
還大力提倡盲目修身.
正是可悲~~

12 則留言:

HanaMaru 說...

"大家對肥人都極為歧視"

拿!我無啊~~~~唔好亂講啊~~~
哈哈哈~~~

匿名 說...

太瘦太肥都不好...

不過而家d人, 講起肥, 都會有negative的意思...
e.g.你肥左wo...-->就好像係差左咁...

有時人肥左少少, 係靚d ga ma...

tofufa 說...

除了以瘦為美
很多人也以白為美

大B哥 說...

肥仔萬歲!!!!!!!!!!!!!!!!!

新鮮人 說...

hanamaru,
我指一般而言而已! :)

Pegpeg,
我就係咁意思,
肥少少都怕人話呀!

tofufa,
係囉,
又白又瘦,
係咪想做白人呢!

新鮮人 說...

大b哥,
物你好肥咩?
我又唔係好覺喎! :p

匿名 說...

重點唔在於一味肥或一味瘦啦~ 健康先最重要
太肥太多油當然唔好, 但時下D廣告標榜"瘦先係靚", "唔瘦仲慘過死", 簡直係種扭曲

匿名 說...

大b哥,
咁你就唔好叫小琪減肥啦...
佢一d都唔肥ar

新鮮人,
咪係啦, 我以前成隻瘦骨仙, 出左黎做野就開始肥番...我就覺得我而家好睇d喇!!

新鮮人 說...

Oscar,
佢地在商言商嗎,
唔咁講,有鬼人幫『親』佢地喎!

Pegpeg,
oh~~
物大b哥要小琪減肥呀?
你爆人地d嘢唔好架,下次細細聲同我講就算啦! :p

匿名 說...

那... 新鮮人你肥不肥?
kekeke~

yuen luk luk 說...

哈哈, 我唔講肥同瘦, 我只係覺得回鍋豬好味, 間唔中食吓OK啦!

新鮮人 說...

nana,
我好好好好好肥架! :P

yuen luk luk,
好少有女仔好似你咁放喎,厲害!