2006年9月30日

生活Playback!

見到BLOGGER有Beta版,
新嘢喎,梗係要快手試下啦,
於是手痕痕就走去轉用啦,
轉左都見到有d新鮮嘢玩下,
好似加Label, drop & paste 改template啦...
都有點改進,好過以往幾年什麼都無變過,
但係可能BLOGGER係鬼佬嘢,
新版係中文顯示有少少問題,
尤奇其係send email通知我有人留comment時,
同一封email,內容用UTF8, 標題就用Big 5,
搞到我要轉來轉去,好混亂!

重有,我個BLOG名『新鮮人』永遠係email度係睇唔到,
搞到我要打開左先知係自己嘅feedback,
有點浪費時間.
但係這些都係小問題,
相信遲點是可以解決的,
而家最花時間係把舊post 分label,
雖然自己的posts不是很多,
可是要逐個逐個來分,
二百幾個都有排搞呀!
不過係分嘅時候可以睇返以前的posts,
而且有些只是幾個月前發生的事情都忙記了,
就好似睇返自己人生的playback,
真係覺得幾有趣,
我諗就算搞好以後,
自己有時都會回頭睇返一些舊post,
或者這樣可以多點了解自己呢個儍人!

8 則留言:

匿名 說...

我一開始寫個人網站都係為左留低自己既諗法同生活, 將來可以翻睇
感覺好有意思架

當你寫得幾年
間中睇番好耐之前既文章, 可能會覺得以前既自己同而家已經好唔同
甚至有機會覺得陌生tim~

新鮮人 說...

Oscar,
好同意你嘅你嘅睇法,
對於我這個blog界新丁,
淨係睇返幾個月前的事情都已經十分有趣,
我想如果寫左幾年嘅話,
一定更加值得回味!

HanaMaru 說...

我時不時看回自己的舊posts,以前以爲自己有自戀症,可是後來發覺我只是想回味發生過的事。

新鮮人 說...

hanamaru,
你可能兩樣都有喎! ^^
今日係星期日喎,你又『借』人線呀?

HanaMaru 說...

唔係啦,我返公司,順便探下你囖。
:)

新鮮人 說...

HanaMaru,
星期日都要返工,好慘啊! :(

Jesse 說...

翻閱舊post, 最怕是看到大言不慚的自己, 看得混身不自在, 面紅耳赤.

新鮮人 說...

軒爸,
我都唔知醜嘅,所以無物謂! 哈哈....