2006年11月15日

點解?


點解你有傘仲要走入來有蓋行人路?
點解你行入來又唔收傘?
點解你明明見到你把傘滴到我個身濕哂都當睇唔到?
點解你將把傘係咁武,啄到我心口鬼咁痛都唔講Sorry?
點解你咁無教養,咁自私?
點解你唔早啲休息???

9 則留言:

匿名 說...

唉.... 你問你問題我每次遇上下雨天都好想問...

匿名 說...

因為...就係自私囉....
唔知點解, 第一個直覺我覺得果個係女人...

新鮮人 說...

anmary,
哩啲人都唔知點樣教育下一代!
咁無敎養,失禮到死!

julie,
你點知架?
你有千里眼?

啊澤 說...

因為佢想你丙佢

新鮮人 說...

嬲記,
炳緊ing.....

bbj 說...

我都唔明,佢地明明有傘但伙佢地最鍾意拿著傘係有蓋行人路行....可能咁好玩呀!頂,成日攪到我成身濕哂...

新鮮人 說...

bbj,
鬧得好,
我都想炳佢地好耐架啦!
xyz!!!&%&($#@%&()__%$@#$#%#....

大B哥 說...

我都有咁既經驗...
我成日覺得..呢種人真係要比d教訓佢至識收"瞼"d, 我以前用縮骨遮, 而家好少用, 都用長遮...因為要同果d將把遮舞來舞去既人"玩"...哈哈!!

新鮮人 說...

大b哥,
係喎,
可惜我當時無武器係手,
唔係實同佢玩過!