2007年1月31日

我要黎生仔

【一個懷孕內地婦的心底話】

正所謂你有張良計,我有過牆梯,
哩頭話明日開始實施孕婦來港新政策,
嗰頭深圳就有中介所話二萬五元包過海關,
又無話七個月唔俾入境,
我唔做產前檢查你咬我食呀,
係要臨盆作動先至入急症室呀,
你吹我呀,
你地香港政府咁講人義道德,
我又唔慌你到時會"劈"我係門口呀,
到我喺醫院門口流哂洋水咁,
你咪又係要俾我入去生.
物話?醫院唔俾出生証明,
怕物嘢呀,我個仔明明係香港生嘅,
到時最多打到去終審法院囉,
重可以用埋你地啲法援添呀,
你慌我會輸咩,
我從來都未驚過呀!
唔可以享受內地嘅福利?
唓~~上面有物福利吖,
雜稅就多到飛起,
黎香港生仔好好多,
又有綜援又有奶粉錢,
好過我係上面打工呀,
到時真係一仔養全家,
唔落來生先至笨X呀,
我今次要生孖胎添呀!

8 則留言:

匿名 說...

都唔明香港仲咩成日做"第一收容港"
以前收難民...宜家就收內地孕婦...
唉...D內地孕婦可能唔係個個都咁衰...不過佢地俾我既印象實在太差啦.我好鬼憎佢地呀宜家.

匿名 說...

講真, 話無歧視就假...
穿晒水先黎香港生, 搵條命黎搏, 就算比佢地黎生到, 小朋友能夠晌香港讀書, 亞爸亞媽拿綜援, 老夫少婦, 家庭淪常慘劇, 個小朋友能夠心理生理健康成長咩?!
如果政府再唔正視依個問題, 下次再有大肚婆遊行我都會參與, 捍衛自己既利益!

匿名 說...

哈哈!我覺得呢篇心底話非常應
和非常抵死,雖然我係香港人,
但係香港政府,真係好無能

Ruth Tam 說...

Hong Kong do have many policies which others can take advantage. That's why taxpayers, who are not the richest ones, are so angry with the government.

Ruth Tam 說...

Really rich people don't pay tax. Too many people are eager to help them to avoid tax ... legally.

新鮮人 說...

pigbon,
香港政府要講仁義道德嘛,係咁架啦!

julie,
啱嘅,睇個政府都係有排搞架啦,你遊定行啱架啦,搞得三五七年黎,你都可能會生了! :p

coobe,
所以我次次聽到曾蔭權話香港公務員係全世界最優良的隊伍之一我就把幾火架啦! :E

RUTH,
我都知道,愈有錢嘅人就愈有錢,最慘係我地這些小市民囉,社會愈發逹但不代表愈公平,所以我讚成一人一票選特首架,唔洗俾啲商家佬玩哂!

匿名 說...

都唔明佢哋喜歡這樣, 大人細路都有危險, 加上中囯大陸現在很多地方經濟也不錯啦, 有錢移民去外國的人口比香港還要多, 等移了民先生囉, 不用為了香港出世紙一張, 搞到人人煩惱!

新鮮人 說...

tonia,
大陸人口過多,
行一子政策,
如果生多個要罰十幾萬架,
但係佢地又恨生男仔,
所以咪走哂落來生囉!