2007年2月3日

『龜毛』!


屋企有兩樣東西是十分重要的,
一是床,二是梳化,
兩樣都是在家停留最久的地方,
它們的好壞對身體影響甚大.
最近半年不斷想換梳化,
權衡實用,美觀,價格,
此終找不到自己想要的,
如果求奇買一套自己不喜歡的,
我情願再找找有没有更適合的,
唔鐘意就唔鐘意,
你話我『龜毛』都好,
我點都唔會將貨就價的!

10 則留言:

Ruth Tam 說...

I don't understand what 龜毛 means.

I don't have bed and sofa at home. Just mattress and cushion. But good mattress is important for our body.

新鮮人 說...

ruth,
龜毛的大約意思係:
思前想後,
雞毛蒜皮,
左思右想,
斤斤計效,
左挑右剔,
左驚右怕.......

tofufa 說...

did you take those pix at IKEA on one trip or you often go there?

新鮮人 說...

tofufa,
嘻嘻~~咁都俾你留意到添,
係,我係成日去宜家的,
啲相係分開幾次影的,
重有啲未出呀,
遲啲有機會再出啦! :p

匿名 說...

梳化真是很重要,每日都會起碼坐它
一兩小時,所以一定要完全合自己心
意和舒適度,我現在坐緊的梳化,也
是我精雕細選了很久呢!

新鮮人 說...

coobe,
係呀,所以我都揀左好久了!

匿名 說...

我覺得要選一張合適才買是好事,何必將貨就價呢? 要質地、形狀及價錢合適才買!!

好好找吧~~~ 有時有些不起眼的傢俱店會發現寶藏!!

bbj 說...

你一點都不是龜毛,我都想換梳化,可惜阿gel唔俾我換,佢話唔好side錢喎!

新鮮人 說...

nana,
你同我都是有要求的人喎!

bbj,
其實我都唔想換,
都幾浪費架,
不過套梳化都好舊了.
連面頭啲布都爛左不少了,
加上坐得唔舒服,
所以先至想換啫!

匿名 說...

我和老公都是好揀擇的人...哈哈哈!!!