2007年3月8日

得個睇字!


好鐘意哩款jeep,
車身輕巧,
泊位又易,
紅色加深灰,
又有動力感,
性能?
唔知喎,
我都唔係車痴,
淨係識睇樣左喎!
價錢?
都唔知喎,
我是生活在貧窮線上的人啊!

7 則留言:

bbj 說...

我都鍾意jeep呀,不過新車好鬼貴呀...

新鮮人 說...

bbj,
我都知好貴呀,
所以得個睇字囉! =p

匿名 說...

大家咁話啦!基本無樓無車,都可以
叫做活在貧窮線上,而且養車仲貴過
首養樓

新鮮人 說...

coobe,
唉~~~香港地生活指數高,
真係返鄉下耕田好過囉!

啊澤 說...

那是九十年代尾的Toyota RAV4

價錢應該不貴~

其實你住在港就不用私家車啦!

交通方便到死

而且香港養車貴過買車 @_@

新鮮人 說...

嬲記,
我哩啲窮人梗係買唔起了,
睇下望下咁囉! =)

大B哥 說...

呵呵, 想買車嗎?
沒錯, 這是RAV4 呵,
是早期型號嚕~ 97年車而家大慨2萬-2.5萬左右, 睇質素而定~