2007年3月16日

師奶的政治智慧


圖片來源:明報

係一個風和日麗嘅下午,兩個師奶有以下嘅對話:
順嫂:『喂,其實嗰個什麼許仕仁做物嘅架?都唔見佢有物嘢做嘅!』
豬媽:『佢係政務司長吖嘛,你唔知咩?』
順嫂:『我知,咁積係做物嘢架?』
豬媽:『我諗同我地一樣囉!』
順嫂:『你揾我笨呀,我地淨係識掃地湊仔左喎!』
豬媽:『佢咪一樣,佢抱住隻熊貓唔似我地湊仔咩?遲啲重要湊佢地返香港添呀!』
順嫂:『唉呀!又幾係喎,同我地湊仔放學一樣喎,咁又關打掃物嘢事呀?』
豬媽:『唏~~~以前曾蔭權做政務司時唔係管掃街咩?佢都要執手尾架!』
順嫂:『又啱喎!咁佢掃過邊條街呀?』
豬媽:『重有吖,特首唔係香港,邊個做代表呀?咪又係佢囉!』
順嫂:『係喎,老公唔係屋企,我地惡哂個喎!哈哈~~咁我地咪可以做司長囉!』
豬媽:『發你個夢呀!快啲返屋煮飯啦,唔係你老公返黎無飯食佢無力鍚你架!』
順嫂:『我啋~~~物你咁肉酸架,衰婆!』

4 則留言:

匿名 說...

好有"頭條新聞" feel 喎!

xiao

新鮮人 說...

xiao,
我發下牙痕啫,得啖笑咁囉! ^0^

tofufa 說...

D熊貓好似好o爹呀~

新鮮人 說...

豆腐花,
係呀,我都真係好想抱下佢地呀! ^0^