2007年3月27日

復活蛋


我發覺現在是不用看月曆的,
只要你逛逛街就會知道何時有節日到,
剛剛才說過情人節,
轉眼又到復活節了!

自己從來都無試過這些復活蛋,
小時候見到真是好想好想有一個,
但這種奢侈品就連想都唔敢,
如果開口問家人一定被人打餐死,
現在大了又不會無端端買來食,
都是現今的小朋友富貴啲,
要物有物,都不用開口就有大人買俾佢地,
但是又不見得小朋友會珍惜,
所以有時會覺得窮都可能會有好處,
至少我學曉珍惜自己可以擁有的東西!

7 則留言:

匿名 說...

{要物有物,都不用開口就有大人買俾佢地,
但是又不見得小朋友會珍惜,
所以有時會覺得窮都可能會有好處,
至少我學曉珍惜自己可以擁有的東西!
}
好句好句!

Tonia - 3tdiary.mysinablog.com

匿名 說...

"小時候見到真是好想好想有一個,
但這種奢侈品就連想都唔敢,
如果開口問家人一定被人打餐死,"

Exactly!不過我冇你咁慘,打就唔會打嘅,但係就一定畀人"鵝"餐矇。我都覺得經歷過呢啲,對事物嘅價值會定得清晰啲。

xiao

新鮮人 說...

tonia,
所以有時覺得而家啲小朋友真係唔受得苦,
真係要好好咁敎下,
唔好俾咁大物質嘅東西他們!

ps:我都有去你個sinablog架,但係你成十日無update了! =)

xiao,
我細個頑皮嘛,
所以就會俾人打囉! =p

bbj 說...

由細到大一定唔係要咩有咩的人,父母除了讀書上的要求外,其他咩都冇,所要咩都好珍惜架!好似部Wii咁,係我咁大個人第一部擁有的遊戲機,感覺係終於擁有啦!覺得自己好out....

新鮮人 說...

bbj,
真係估唔到wii係你第一部遊戲機喎,
唔怪得你們打到天昏地暗囉! :p

匿名 說...

{ps:我都有去你個sinablog架,但係你成十日無update了! =)} .... it's because I'm kind of busy & Lazy, I was helping out my FAT MAN to handle his business lately, he will be leaving today to China ...... so I will be FREE after today, you may come by again later to see us at (3T Diary) .......

新鮮人 說...

toina,
個sina blog係我方便去唔同嘅地方留言,
我好少係那邊留言架,
得閑多啲黎blogsopt啦,
我多數係這裏寫blog! =)

你得閑就好啦,
我會時常去探你架! ^0^