2007年3月29日

無題


這是在人家網誌看到的說話:
「人,面對外人時,總是可以表現得雍容大方、心平氣和,
但面對自己最親近的家人,卻往往一點小事就足以皺起眉頭,甚至出言相傷。」
 
如果形容人類是一種「出門高E.Q,回家低E.Q」的動物,也不為過!
不是什麼大道理,但值得咀嚼!

8 則留言:

xiao zhu 說...

真慚愧,我就係咁嘅人嘞。不過我自己知道,所以一路改緊。

你講得啱,唔係大道理,但係係一個好普遍嘅現象。大家都要自己諗諗。

新鮮人 說...

xiao,
大家都在學習中! :)

匿名 說...

但諗深一陣
那個所為出門EQ高的EQ
是真的EQ嗎..
我們只係對住外人做戲~掩飾自己
不向對方發脾氣只不過是對方是個外人

脾氣是不可以亂發..
但如果連對自己的親人情人朋友也變得相敬如賓..我想是更可怕了

新鮮人 說...

yanyan,
是發自內心的,
凡事都要心平氣和,
不是叫人扮出來,
是一件修養!

匿名 說...

我都係d 類似既人
有時好小既事反而會令到好勞氣…

新鮮人 說...

poonwinghang,
有時真係時刻檢討我自己,
咁樣才不會這樣,
又或者係生活壓力太大,
回到家裏,好易會向家人宣洩一下,
但咁樣做不但於事無補,
而且對大家都會是一種傷害,
所以要盡量保持平和嘅心境,
做人才會開懷一點,
不會隨便找家人出氣啊!

啊澤 說...

這是我不會和家人住在一起的理由

新鮮人 說...

嬲記,
你意思係唔係話你係受害者呀? =P