2007年3月19日

40多年前嘅中環灣仔. 經典!

當大家致力反對拆卸天星碼頭嘅熱情過後,
你想唔想重温59年嘅天星碼頭?
你想唔想睇下59年嘅中環太子行同郵政總局?
你又想唔想知道下59年嘅灣仔街市同大排檔係點樣呀?
懷舊經典一一展現於七彩的【蘇絲黃的世界】裏!
原來以前住係灣仔好多人賣黃芽白架??

如果睇唔到,試下這條link吧!

10 則留言:

匿名 說...

真係冇介紹錯,好正!:)

xiao

新鮮人 說...

Xaio,
正呢! =)

Oscar 說...

我都中意睇舊香港既環境
好似有時電視播D八十年代港產片時, 我都好有興趣睇下果時香港D人既衣著, 交通車輛, 建築物等~
懷念下細個時既感覺

新鮮人 說...

oscar,
哩個重正呀,我地都未出世,重要係彩色嘅,好似有時光機,返番從前咁呀,以前中環真係好靚,無而家咁死氣沈沈,重有嗰個差人唔死都七十幾歲囉,唔知佢還在生唔在生呢?

匿名 說...

好正呀!haha
我都好鍾意睇番以前既香港
之前去睇文化博物館個攝影展時見到60's70's既旺角..唔知解好感動

新鮮人 說...

YANYAN,
究竟點解會好感動呢???

匿名 說...

同yanyan 一樣, 我也好鍾意, 好正呀! 我都好鍾意睇番以前既香港!
多謝介紹, let me see if I can rent or borrow this from the video shop / library.

新鮮人 說...

Tonia,
真係好似時光倒流咁樣,好值得回味,
我有機會都可能會買黎睇吓! :)

匿名 說...

我幾年前都買左呢套vcd來看 ~ ~
正 ga ~~

新鮮人 說...

pegpeg,
真嘅,咁我又買囉! =)