2007年3月22日

參不透世情!


十三萬一晩嘅芠萊皇帝套房,
七千幾呎,數千萬嘅豪華擺設,
房內游泳池,按摩池,雲石無敵海景浴室...
金堆玉砌酒池肉林帝皇式享受,
買物食物要物全部唔洗睇唔洗諗,
要幾豪有幾豪,要幾浮誇有幾淨誇,
就算中了十次六合彩都比不上的奢華,
這是不少香港人夢寐以求嘅生活嗎?
老實講,我都想,我真的好想,
因為我都是凡人一名!

窮奢極侈嘅生活未必是最開心的,
但試問有多少人看到這樣的生活,
又不想親身感受一吓呢?
就算只是一晚亦會畢生難忘的.
有時我會同自己講:『知足者,貧亦樂』,
但這可能是自己賺不到大錢的安慰詞,
曾志偉說:『人想得到一些不屬於自己的東西叫攀緣!』
就算免強得到都不會有好結果,
這道理好多人都明白,
但知易行難,
要我這個普通的凡人完全參透世情真談何容易,
我們每天都是在營營役役的賺取金錢,
為的是滿足自己五體四肢口腹之慾,
慾念無涯,苦海無盡,
究竟我何時才可以真正看破慾念?

ps:係我參透以前,我還是想一嘗十三萬一晚的帝皇套房啊!

21 則留言:

匿名 說...

我剩係想好似曾志偉講咁..
買嘢唔使睇價錢牌.....

匿名 說...

真係老喇!我都有睇,不過睇睇吓直頭唔想睇落去添,真係一啲都唔恨去住喎!真係畸形呀呵!

xiao

新鮮人 說...

xiao,
但係我想畸一次咁多啦! ^0^

新鮮人 說...

pigbon,
哈哈~~我都想呀! =p

匿名 說...

"真係一啲都唔恨去住喎!真係畸形呀呵!"

我係話緊我自己畸形呀,傻佬!你想去試咁你咪正常囉!:)

xiao

新鮮人 說...

xiao,
我重以為你話咁浮誇係畸型添! =)

Green Rabbit 說...

套用劉若英小姐的一句話:「我寧願看不破﹐願忙碌中還有感動。」

看破了,心如止水,可能早跑去化緣了...

匿名 說...

哈哈,由於我是唸ECON的,我會話

曾志偉所講的"人想得到一些不屬於自己的東西",其實是ECON所講的UNLIMITED WANTS,但世間卻有scarcity(稀有性),所以我們需要有製度去分配資源……(下刪五萬字論文……^^)

活在世上,就有活在世上要做的事……
一切隨緣!

匿名 說...

有太多錢..想要咩有咩
根本唔會珍惜同開心既...
反而唔駛太多錢,只要生活無憂 (即係唔駛擔心無飯食無屋住)
可以儲到錢去旅行我就夠!

匿名 說...

有錢人就係咁喇~ 買野唔駛問價錢...
我都想! 邊個唔知錢洗落自己度先叫做自己錢?~~

每個人價值觀都唔同, 對於我依d凡人來講, 唔駛憂柴憂米, 買野梗係要問價錢~ 但係唔駛計著計著駛, 唔駛搵朝唔得晚, 最緊要嫁個好老公~~~

哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~

新鮮人 說...

applesunset,
一切隨緣,就要有個平常的心,我們都在學習中啊! :)

yanyan,
咁就睇吓你住間屋要幾大,去邊樹旅行,同埋去到歐洲會唔會見到啲靚名牌衫隻眼發哂青光囉! 哈哈~~~~ =p

juju,
你最尾嗰句最精警,只要嫁個好老公就物都有人搞掂啦! 哈哈~~~~ ^0^

新鮮人 說...

applesunset,
一切隨緣,就要有個平常的心,我們都在學習中啊! :)

yanyan,
咁就睇吓你住間屋要幾大,去邊樹旅行,同埋去到歐洲會唔會見到啲靚名牌衫隻眼發哂青光囉! 哈哈~~~~ =p

juju,
你最尾嗰句最精警,只要嫁個好老公就物都有人搞掂啦! 哈哈~~~~ ^0^

伊麵丹 說...

慾望係必要兼平常
問題係你控制慾望定慾望控制你

yuen luk luk 說...

"攀緣" - 我都記得呢個名詞, 其實人越來越大(老),對身邊很多東西都不會太强求的了, 一切隨緣嗎!

人最緊要活得開心, 得到了, 未必等於開心呀!

新鮮人 說...

伊麵丹,
做物無端端又用返小貓小豹個blog名呀?
又想搞新意思呀??
有時以為你控緊制佢,
其實係被佢控制緊你都唔知呀,
你咪咁老定! =p

yuen,
因為我重係細嘛,所以咪咁貪心囉! XDDDD
其實係抱着人一世物一世嘅心態,
真係想去見識吓咁而已,
有咁大間屋咪搞我,
行出屋門口都行到腳仔軟呀,
不過試吓住一兩日都幾好玩嘛!^0^

匿名 說...

雖然我不算是看破慾念...但我真的不恨...
不恨享受十三萬一晩嘅芠萊皇帝套房...
不恨中六合彩...
不恨芠萊那些奢華生活...

也許我覺得安定才是最重要,何必去幻想一些不真實的事情?!

如果時常在想...如果我中了六合彩就好了...那麼我覺得我只會沈迷在幻想中,一切都不真實!!

新鮮人 說...

nana,
有夢想先有原動力嘛,
雖然那種是一種奢想,
但發吓夢都會開心架! =p

Ruth Tam 說...

It's so bad taste. Maybe I just don't have that kind of money to appreciate such taste.

新鮮人 說...

ruth,
甚實金金銀銀都唔係一定差嘅,
好似凡爾賽宮都係金金銀銀,
我地又唔覺佢好差,
我諗係芠萊俾人一種暴發戶的感覺而已!

Ruth Tam 說...

It's the difference between enjoying life and showing off.

Very often, one needs certain amount of money to cultivate good taste and artistic feel. However, money is always the biggest enemy of good taste.

新鮮人 說...

ruth,
因為有錢同good taste唔係劃上等號囉! =p