2007年3月7日

我唔要呀~~


啲垃圾電郵真係好討厭,
日日一早就收成五六十個,
我己經裝左spamfighter,
但係都係咁鬼死多,
有啲重係什麼偉哥黎嘅,
我唔需要呀,
等多幾廿年時先啦,唔該!

11 則留言:

大B哥 說...

呵呵, 可能個spamfighter 唔得, 裝第二個巴啦, 施主.

匿名 說...

我d email a/c 都收好多垃圾電郵.
真係好鬼討厭

新鮮人 說...

大b哥,
個spamfighter攔就攔到,
但係我都要日日係入面delete啲垃圾電郵囉!

pigbon,
真係好討厭啊! :(

Oscar 說...

好大部份係睇下你用緊邊隻email account
好似hotmail同yahoo mail咁成日都會收到spam
用ISP提供既機會就更大啦
用GMail就通常唔會有spam

所以要睇下你點選擇喇~
可以的話就過檔啦~

匿名 說...

睇怕每個人都會遇到!

新鮮人 說...

Oscar,
係公司嘅,用outlook收囉!

coobe,
但係太多啦,
一朝早就五六十個,太誇張囉!

Pinocchio 說...

我公司部腦都好多,如果週末後一定過一百封...

匿名 說...

呢個我都收到.....

新鮮人 說...

pinocchio,
你話啲人幾無聊吖,
浪費哂人地啲時間.

anmary,
哈哈~~~你都收到?
真係唔知好嬲定笑! =)

bbj 說...

偉哥廣告差不多人人都會收到,冇計,只有定時delete啲垃圾電郵....

新鮮人 說...

bbj,
嘩~物原來咁多人都收到架,
應該杯葛佢啦! =(