2007年3月30日

逼婚記


老友在不情不願下被逼結婚,
請不要誤會他是奉子成婚,
只是女友話自己年紀不少,
硬是要他早日成婚而已!

其實他女友才二十五歲,
多拍一兩年拖都不會是問題,
可能她是內地人關係,
二十五歲還未結婚己算是高齡了,
所以才會有這樣的要求吧!

老實說,
我老友根本就未定性,
成日都喜歡周圍玩,
又好似大細路咁,
鐘意玩擰蛋,砌模型,打WAR GAME,
最想就係攞個背囊四圍去,
最憎人管住佢,
說實在一點,
我真的不看好這段婚姻,
但又不方便隨便說話,
其實老友亦知道有問題,
只是騎虎難下,
而家他最驚嘅係結完婚又話要生仔喎,
佢話諗起都頭痕呀!

12 則留言:

匿名 說...

希望你老友結婚後能定性喇 ;)

新鮮人 說...

Jerry,
我諗都好難囉,
佢根本唔想結婚住,
所以我有不詳嘅預感,
唉~~~

xiao zhu 說...

咁睇就真係唔係好掂喎。點解啲人可以咁求祈去決定呢啲事架? 分分鐘演變多一個問題家庭個噃。我覺得呢啲係唔負責任嘅行為。

Ruth Tam 說...

Usually, Hong Kong people can't really get away from mainland people. They have their way of getting want they want. It may not be love, even they want marriage.

Walter 說...

你呢位朋友如果結婚的話,而佢未來太太咁後生就覺得自己老,趕住結婚,我估佢未來太太一定會在一至兩年迫佢生仔。

新鮮人 說...

xiao,
我都唔係好明,
可能佢都想有頭家,
只不過自己重係貪玩,
或者結左婚嗰人會定性啲,
希望係咁啦!

ruth,
我都未見過嗰女仔,
淨係見過張相,
個人睇落幾純品,
又唔貪錢,(我我嗰fd都係打工仔一名)
而且都唔係好恨落香港,
我諗佢都係好女仔一個嘅,
只不過自己愈來愈大,
驚我老友唔要佢,
所以想快啲結婚,
其實佢地都拍左四五年,
時間都可以嘅,
只不過我個fd大唔透,
應該唔會有欺騙嘅成份!

walter,
我個fd就係怕這樣,
佢都麻麻地細路,
所以而家佢都驚緊呀!

匿名 說...

我睇我大陸d親戚, 又或者係公司既大陸廠,
佢地只係廿二三歲就已經有個幾歲既仔..
我仲比舅母問我, 做乜咁大年紀先結婚呀!!
(但係我結婚果陣三十都未夠!~~比佢激奀!!)
所以佢女友想咁早結婚又理解既~~

但結婚生仔依家野, 如果無共識咁點算呀??~
你真係要叫你朋友好好諗清楚, 婚姻依樣野係一世架! 點解明知有污點都要硬加落去?!
唯有希望你朋友好似jerry咁講, 婚後會定性啦!~~

新鮮人 說...

juju,
咁就唔好用"污點"來形容,
只不過係大家共識唔係一至啫,
佢地下個月攞酒囉,
而家點都無得講了,
唔通叫我個fd做愛的逃兵咩,
希望我估錯個結局囉!

tofufa 說...

It is too late to talk your friend out. Wish him good luck ba~

新鮮人 說...

tofufa,
唯有希望咁囉,
祝佢地好運!

匿名 說...

我都唔明點解有好多女人都要咁恨結婚!
係錫自己同自好就唔使迫啦,而且咁樣
結得成都唔馨香啦!
我就彩你都傻,迫我都唔結呀!又唔係
有錢佬,結唔結又有咩分別,最緊要係
對我好就得啦!

新鮮人 說...

coobe,
我係個個似你咁有自信架,
好多女仔覺得結左婚有安全感啲,
而且名正言順嘛!