2007年3月10日

拿CD的堅持


圖片及資料來源:卓韻芝

今日看過卓韻芝一篇叫【Too young to die, but too old to survive】的文章,
好有同感,想在這裏同大家分享一下.

文章中提到三套電影和一種拿CD的方法,
那三套電影是《英女皇》(The Queen),《黑社會》和《三峽好人》,
英女皇為了保存皇室傳統,堅持不肯為戴妃下半旗至哀;
黑社會裏的年輕人是夠膽對燈火做過都說沒做過;
在不停拆樓、重建的地區,三峽好人慨嘆自己太懷舊了.

對於我們這一代,
一句Too young to die, but too old to survive正可以反映不少內心的掙扎,
對於舊有的一套,
我們還是有一定的堅持,
但是在年輕的一代(十幾歲那群)又會覺得我們是多餘的,
就好似拿CD嘅手法,
其實CD有無手指紋又真係唔會影響到音質,
但是我們還是會堅持不讓手指觸摸到碟面;
又好似寫BLOG,
我雖然會加入一些廣東口語,好像"啦,咩,喎.....",
但還是會堅時不用"E+,D人,妖,冇"咁嘅字,
你問我點解,我又答唔到你,
總之係有份堅持啦,
又或者係一種"老"嘅表現掛!

如果話自己"老",
但係同啲四五十歲嘅人比又好似重係好年青,
而且對於一些看似無聊嘅事物還是可以接受的,
好似早前興嘅囡囡羅列她裝,古靈精怪嘅擰蛋玩具等,
我們都還是覺得好有趣好好玩,
所以你問我係唔係"老",
我就一定話我還是後生仔一個,
因為我的腦還是OPEN MINDED,
現代社會,可能變化節奏太快了,
對於一些年過二十五的女仔,
我們會叫佢地做"輕熟女",
或者我可以叫做"輕熟男"一名吧!

6 則留言:

匿名 說...

四五十歲的人並非一定是保守的、不接受新事物的,反之,很多都是非常open minded 的,而變成一個新舊交融於一體,更有味道。老的概念,今時今日,已經很不同了,從社會現象看,年齡的元素已經有不小程度的改變了。

另,我都是用大姆指與食指拿CD的。

xiao

新鮮人 說...

xiao,
其實"老"無問題,
最緊要唔好做"老而不"就得了,
做人梗係"有味道"嘅好,
但係人同時又响往年青嘅美好,
有無限青春,活力,時間,係人都想不斷擁有嘛!

照你拿cd嘅手法,你同我都是"輕熟型"了! ^0^

匿名 說...

呢個攞CD手法我用到慣曬= =
隻CD有D花都會心痛= =...

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁你咪係"輕熟男"一名囉! =p

匿名 說...

看到你在我和小嘉的交換日記中的留言好幾次,終於來到你的地頭

我想,新與舊、年長與年青其實都是一個相對指數。

或者,人,還是應該有一些堅持(無論佢幾大), 但同時又要學新野

哈哈……做人真係難...

新鮮人 說...

applesunset,
歡迎黎坐! :)

做人或者叫有意思好一點,
咁樣日日都有新鮮的東西嘛! =p