2007年4月1日

黃柀樹了哥


男歡女愛,
通常受傷的都話是女性,
但是世事無絶對!

一對異國情侶,
男女相隔兩地,
偶爾下兩人結識拍拖,
四五年後本己到談婚論嫁,
無奈一句『你管得我太緊!』
女方就把這段感情劃上句號.

離離合合本是平常事,
錢銀瓜葛亦好難計較,
但為何臨提出分手前一個星期,
還要問男友拿兩萬蚊搞畫室呢?
那個主動提出分手的女生不會在一兩日中才決定吧?
咁樣做又算是什麼意思呢?
真是黃柀樹了哥,
唔熟唔食,
不知所謂,
可憐男方有口難言!

5 則留言:

伊麵丹 說...

呢個世界係唔公平既
永遠都係......
有機會咪「懲罰」下佢地lor

xiao zhu 說...

好同唔好,冇分男女嘅。我都真係見過有啲女人好老奉,利用感情,問男人攞錢好似前世欠落佢咁。直情係賤呀!

新鮮人 說...

伊麵丹,
老友,我其實有啲驚驚地,
你有時啲道理都偏激左啲喎,
重有啲口吻好似徐步高咁,
似足啲變態殺手要懲治世界,
你要留意下,
唔係不知不覺中就好易會走火入魔,
我講真架,
你會小心!

xiao,
我都好憎哩種人,
見到都唔會可憐佢!

Jerry 說...

異國情侶?? 唔係你早排話要結婚個兩位掛??

新鮮人 說...

jerry,
唔係,係另外的人!