2007年4月3日

有無諗過寫咸濕小說呀?

這幾天同大雄討論係blog寫咸濕小說接龍嘅可能性,
其實如其話係討論,
不如話係我想著可否開始吧,
我想大雄都是說說笑而已!

有專家指出,
男性每五分鐘腦海就會閃過一些與性有關的東西,
可能係一些穿著性感嘅靚女啦,
又可能只係以前一些温馨嘅片斷,
但又不一定是那些色慾橫流的東西,
我當然没有深究過,
但又好似真係男人會比女人易想起這些喎!

說返轉頭,
究竟係blog度有無可能做到咸濕小說接龍呢?
有無人會有興趣參加呢?
我講嘅所謂咸濕小說並不是指那些純充滿色慾字句的淫蕩文章,
而只是一些反映大都市中不同身份不同年紀的兩性複雜關係,
其實不如叫佢做艷情小說好聽啲喎,
唏~~~講咁多做物,咸濕就係咸濕啦,
又唔係咸濕唔可以寫文章嘅,
咸濕都可以有好文章架,
你睇金瓶梅咪幾多人睇,
有時間我都要睇下先得,
學吓嘢嘛!

我諗這個構思是踩綱線的,
一來可能無人會參加,
二來黎開啲blog友可能唔會再黎,
三來又可能會有人舉報你,
你知啦,有啲人好保守架,
就算我所謂嘅咸濕小說只是點到即止,
但都可能會有人投訢架,
你都見連『秋天的童話』嗰幾句粗口都有投訢啦,
一陣又可能話啲小說有些微情慾橋段會敎壞人,
而家啲人好『保護』啲細路架,
最好有個防菌大膠囊罩住佢地,
咁樣就可以百毒不侵啦,
好喇,講咁耐,
大家對於我哩個提意有物意見呀?

22 則留言:

匿名 說...

你開波, 我實接應你架喎! 哈哈~ :)

xiao zhu 說...

我想知道如果有人投訴,其實會點先?又或者如果有人投訴,有冇咩部門會做嘢架?呢啲網上活動,郁唔郁到架? 如果冇咩嘅,試吓都無妨。不過又咁,我信呢度傾緊偈嘅人都好有分寸,識得點樣定底線,但係最怕招惹左啲閑雜無聊人等,玩寸我哋個party,咁就冇癮喇。
研究吓丫。

新鮮人 說...

大雄,
你古惑呀,
想我出先! =p

xiao,
而家都係諗緊,
重有好多問題,
就算唔會俾人產,
都唔想做到神憎鬼厭嘛,
最好就寫到有血有肉有感情嗰隻啦,
不過而家都係初步構思,
未必會成事!

xiao zhu 說...

哈,真係冇乜人反應嘅! -____-

新鮮人 說...

xiao,
香港係咁保守架啦! =(

匿名 說...

你出我實睇@_@

HanaMaru 說...

我雖然保守,但係都唔會舉報你既。你放心去寫啦。。。呵呵~~

匿名 說...

我唔係保守之人, 不過寫呢方面既故事我應該就唔多懂喇...
都係睇既多~ lol

新鮮人 說...

伊麵丹,hanamaru,oscar,
點解個個都係想睇唔想寫嘅,
係接龍黎喎,
要多啲人玩先得架! =p

bbj 說...

你寫啦,好想睇下有幾艷情呀!可惜我零想像力,寫野長篇大論都表達唔到自己的意思!

xiao zhu 說...

睇黎都好難成事喇。事實上呢個題材都好蝦人寫架, 新鮮兄!
要寫得好真係一啲都唔容易,仲要接龍添,都要講吓默契架。不過諗落如果真係得,真係會好過癮啫。

新鮮人 說...

bbj,xiao,
無人參加真係好難成事! =(

大B哥 說...

快d寫啦, 一係我開個頭先喇...XDD

從前, 有日, 新鮮仔在家中, 冇所事事, 開左部電視, 睇緊有線成人台...突然間有人敲門, 原來係隔離屋阿嬌姐搵佢整水喉...

XDD

新鮮人 說...

大b哥,
你真係有天份喎,
不如你開個頭係你個blog啦,
不過唔好攞我個名做主角喎! =p

xiao zhu 說...

wahaahaaa))))), 大b哥好嘢!坐言起行!

冬冬 說...

係咪好似倪匡個D艷情小說呀? ^^

新鮮人 說...

xiao,
佢最叻就係攪到大家慶合合架啦! =p

冬冬,
我真係未正式睇過喎,要睇下先得,
你都有興趣參加接龍???

啊澤 說...

你意思係咪想寫blog 版sex and the city呀?

冬冬 說...

寫sex and the city blog真係有得稔架﹐不過我要改過個名等人地唔知係我先得。。。哈哈哈哈哈。

新鮮人 說...

嬲記,
咪諗定呀,
你有無興趣開個頭呀?

冬冬,
哈哈~~係唔係驚破壞形象呢? =p

茂斯 說...

其實以前在咸書刊登的咸故,很多都是報館記者兼職寫的,聽說很多行家都是箇中高手....

各位要寫就快啦,我集集追

新鮮人 說...

茂斯,
無人有興趣呀,
你開個頭玩接龍好嗎? =p