2007年4月8日

老媽語錄:攞奬杯!


新鮮媽:『你係度做物嘢?』
新鮮人:『賽車囉!』
新鮮媽:『賽黎做物嘢?』
新鮮人:『賽贏有奬杯攞!』
新鮮媽:『去邊度攞個奬杯呀?』
新鮮人 -_-!!!

6 則留言:

xiao zhu 說...

唏,你真係要將新鮮媽語錄好好輯錄起來哦。

新鮮人 說...

xiao,
你唔見我特別為她開左個tag叫老媽語咩? =p

其實全部都一一記錄係我腦裏便了!

匿名 說...

haha..你帶你阿媽去機鋪呀
依個第二代來呀?
我都未玩過..

新鮮人 說...

yanyan,
係ndsl嘅games,
機舖咁噪好少去囉!

匿名 說...

孖寶賽車我鍾意喎:)

新鮮人 說...

anmary,
我都係! =p