2007年6月21日

犯小人?

Anti-GFW

近排都幾滯運,
不單電腦中毒,
公私都不順利,
又咳又唔舒服,
可能犯咗小人,
揾日要去鵝脛橋叫三姑打吓小人先!

16 則留言:

魚魚 說...

wish your bad luck go away asap!!

xiao zhu 說...

男人老狗,咪咁八卦喇你!!

新鮮人 說...

魚魚,
謝謝,
也祝你開心快樂呀! :)

xaio,
哩啲喺中國幾千年嘅傳統黎架,
唔幫襯吓會失傳架! :p

狩萌獵人 說...

我相信打左都係無咩大改變嫁啦,
省下錢好過了.

新鮮人 說...

wutkwo00,
志在發洩吓啫! :p

伊麵丹 說...

有起有落既人生先好玩
好似過山車咁 XD

新鮮人 說...

伊麵丹,
你講得好成熟喎,
唔知以為你曾經蒼海添呀! :p

匿名 說...

我公司附近,即鵝頸橋底就有得打~~

匿名 說...

真係同病相憐呀......

新鮮人 說...

木頭狗,
咁你有無幫襯過呀? :p

翔,
不如你又去打啦! :p
ps:間唔中就見到你來,
我有無去過你嘅blog架?
但喺我又記唔起你個blog link呀!

新鮮人 說...

木頭狗,
咁你有無幫襯過呀? :p

翔,
不如你又去打啦! :p
ps:間唔中就見到你來,
我有無去過你嘅blog架?
但喺我又記唔起你個blog link呀!

Hyacinthus 說...

唔係掛,呢樣你都gam? =__=’
你又好似同三姑好熟咁哦,平時打唔少? 

匿名 說...

打開順便幫我打埋, 謝.

希望你D衰運快D無哂啦!

新鮮人 說...

風子,
騎騎~~~~
我都唔知真喺有無個打小人嘅三姑架,
稔住打小人嘅唔喺三姑就喺六婆啦,
是但噏當秘笈喳! :p

pigbon,
請問要打嗰個小人叫物名?
要大打定細打? :p

匿名 說...

Here it is: www.xanga.com/alienchans69

新鮮人 說...

翔,
我認得你個"翔"LOGO呀,
我應該去過你個BLOG! :)