2007年6月26日

新加"有讚無彈"功能

看見OSCAR那個CLICK COMMENT幾過癮,
啱哂啲唔喜歡留言嘅人架,
就喺每篇下面嗰幾個ICONS呢,

只要一CLICK就可以畀COMMENT,
又唔洗留名又唔洗打字,
真喺好方便架,
不過就全部都喺讚我嘅,
如果想鬧我,
咁就要自己打字啦!

ps:loading太慢囉,我都喺唔用了!
有興趣可以去有讚無彈click click站看看!

10 則留言:

匿名 說...

哈哈!有讚無彈好唔中肯者

新鮮人 說...

coobe,
擺明唔喺要中肯意見啦,
要人讚嘛! :p

Oscar 說...

哈~ 呢個中文名好抵死喎~
不過又幾貼切

新鮮人 說...

oscar,
抵死呢,
不過load得好慢,
而家試吓好唔好先囉! :)

狩萌獵人 說...

好過癮呀,我又要做一個咁樣.

新鮮人 說...

wutkwo00,
好易整喳,
你都玩吓! :)

HanaMaru 說...

好野!!!除左比新鮮仔食C,又有野玩啦!!!

新鮮人 說...

hanamaru,
我見到吖,
全版都有click嘛!
激鬼死! -___-"

匿名 說...

黎個好似好好玩喎, 唔知wordpress可唔可以裝呢@@?

新鮮人 說...

jerry,
可以架,
你一click個問號(?)就可以去到個site,
好易搞,
不過load得少少慢!