2007年6月14日

發緊夢!


香港健康網絡訪問三百廿七名育有十二歲以下子女的父親,
他們心目中的理想父親結果如下:

廖啟智: 41.9%
張學友: 19%
你自己: 11.9%
李嘉誠: 7.6%
李兆基: 5.8%
曾蔭權: 4%
唐英年: 2.8%

我想話有李嘉誠做父親,
我都會覺得喺非常好呀,
如果唔喺李兆基都唔錯! ^0^

7 則留言:

匿名 說...

小心比人綁架啊!!

接tag,http://www.jerology.com/2007/06/13/tag-game/

新鮮人 說...

jerry,
發吓夢啫,
或者等我今晚中咗六合彩就會驚畀人綁架囉! :p

伊麵丹 說...

如果李嘉誠我係老豆我怕我會弒父上頭條

新鮮人 說...

伊麵丹,
儍瓜,
有咁多錢就幫吓窮人啦,
好過坐監嘛,
於事無補! :p

Ruth Tam 說...

These young people make quite a good choice.

tofufa 說...

If you ask people in the working class, I think most of them will pick 李嘉誠 :p

新鮮人 說...

ruth,
你指廖啟智?
喺啲有細路仔嘅父親揀架,
不過我都覺得廖啟嘅父親形象幾深入民心!

tofufa,
因為人人都做到好辛苦囉! :)