2007年7月29日

睇唔明!


為咗配合電影宣傳,
閃神一家嘅巨型模型公仔開始進駐各大戲院大堂,
佢哋喺美國應該好受歡迎,
但我對他們一家真是無什麼興趣,
成身黃禽禽,頭髮又紅又藍,
我真是覺得外形不大討好,
再加上文化差異,
我都唔喺好明佢套卡通片想表逹什麼,
應該喺我英文屎嘅原因,
所以了解唔到入裏啲幽默,
而且又唔覺得好笑,
我都喺喜歡叮噹大雄多啲,
起碼我明白個故仔想表逹嘅意思!

23 則留言:

MauriceLam 說...

唔係呀,我覺得Simpsons都係一套唔錯既卡通片
我有一排係歐洲都成日宣傳呢套卡通片
而家歐洲上影緊la

Ruth Tam 說...

I watched a few episodes when I was in Canada. Not a fan of it. However, it's quite sacastic.

Hyacinthus 說...

宣傳技倆可說是無孔不入,連msn既icon內都有他們的image,構思如doughnuts turn over, 正面你doughnuts背係他們其中一成員...

另,你想要的叮噹大雄,今日無線午間電影院有得睇!不過,很想知道現正上畫的叮噹大電影,是誰人替大雄做配音,我怕自己聽唔慣...

新鮮人 說...

mauricelam,
大家口味唔同囉!

新鮮人 說...

ruth,
你意思喺"Sarcastic"?
可能我由細到大都喺香港長大,
所以唔喺好有共明啊!

The Inner Space 說...

同樣「衰仔樂園」South Park 在香港無市場!

新鮮人 說...

風子,
我無看叮噹大電影呀,
因為坊間己經有好多vcd買,
所以唔會入戲院看,
或者遲啲買vcd睇返! :p

新鮮人 說...

the inner space,
同意,
真喺無物代入感,
人哋話我無世間觀欣賞力都喺咁講架喇! :)

The Inner Space 說...

靠講的幽默要有共鳴先至過癮!除非好似「變形金剛」動作片是共通的。

匿名 說...

我覺得外國果d卡通好無聊..haha
d配音又怪wor..閃神我真係睇都無睇過

to風子:
戲院播既電影大雄應該會搵番第一代大雄來配..好似上年咁

新鮮人 說...

the inner space,
對,
就好似周星星啲屎尿屁笑話,
西人都唔睇得明就喺咁解! :)

新鮮人 說...

yanyan,
文化差別啫,
對於美國人來講,
應該是幾過癮嘅!

Oscar 說...

The Simpsons!!!
我都係fans, 今年開始睇, 已經睇左頭7季~ (因為睇英文劇集多, 習慣到唔使字幕, 所以先有能力藉網路力量睇番D舊劇~ The Simpsons無字幕都可以明到七八成~)

我好中意入面D角色喎, Simpsons一家唔使講, 個老豆係全家最蠢既~
有無乜諷刺時弊我就唔識睇, 但入面都有好多大眾化笑話, 有時真係笑得好辛苦~
另外其實間唔中都有D溫馨家庭既訊息, 比香港政府既"一家人嘛"宣傳片黎得自然~

The Simpsons Movie, 可以的話一定會捧場~

MauriceLam 說...

我好同意oscar
我會捧場The Simpsons Movie

新鮮人 說...

oscar,
各有所好,
我就麻麻囉! :p

Eden 說...

It's a movie I want to watch ! =)
I caught a glimpse of the trailer at cinemas .. haha so funny.

Sing in Spiderman tune "
Spider Pig, Spider Pig ...deng deng deng deng Spider Pig " =P

新鮮人 說...

eden,
看來你是fans喎!

Eden 說...

Actually no =P

If the producers are good at making the trailer, then i'll be fooled to watch the movie!
hahaa

新鮮人 說...

eden,
trailer真喺好重要,
有時啲麻麻哋嘅戲,
看完trailer要以為好好睇架! :p

tofufa 說...

I will watch this movie when my movie pass is valid.

http://www.youtube.com/watch?v=Akk6Z7R5ezQ

try this one

新鮮人 說...

tofufa,
thanks!

匿名 說...

I'm a fans wor!
Well, it has been on TV for 25 yrs, so it is an icon in America.
The funny thing is it did represent the typical middle-low class family. A lousy dad, a kind mom, a more than naughty boy, and smart bu tlonely daughter. But the main point is they love each other. So it is a very warm hearted animation. However... the joke sometimes is quite... bad taste, yet very funny. If HK has a show like this, the next day will receive thousands complaint. You know, so many poeple in HK just ake of the nerve for joke.
I watched it. A fans must see, but totally nothing for non-fans. That's about it.

新鮮人 說...

edkin,
佢喺美國流行咗咁多年,
相信一定會代表/反影某個階層嘅情景面貎,
雖然其中一些家庭面貎會同香港有些接近,
但可能是文化差異同語言問題,
香港人好難會十分投入,
就好易外國人看周星馳,
一樣不會有很大的同嗚,
所以流行與否不在於好不好,
有時是文化地域嘅問題!