2007年7月29日

劉天王出巡


萬人空巷什麼事呢?
咪劉天王出巡囉,
現場水洩不通,
無論老中青,
男人女人大人細路都歡喜若狂,
可見劉天王人氣之高!

嘩~~~佢一出場就全場哄動,
叫聲震天,振耳欲聾,
所有妹妹仔都好似痴咗咁,
不停咁又叫又跳,
連場內商店啲女sales都衝哂出黎睇佢,
你都咪話佢唔勁!

我不是他粉絲,
都感覺到佢超勁嘅人氣,
出道二十多年,四張幾嘢還咁受歡迎,
學新鮮媽話:『啲靚妹做得佢個女呀!』
而且歌影視多棲又有一定嘅成就,
在內地以至日本東南亞都有知名度,
相信同期嘅三大天王和四虎都給比下去了,
雖然我麻麻地佢啲歌同戲,
但都不得不寫個服字畀佢,
薑真是愈老愈辣!

22 則留言:

Hyacinthus 說...

新鮮,點解你靜係掛住劉華???
新鮮仔病左,入左院呀 ...

新鮮人 說...

風子,
我諗喺佢哋個system有問題,
我連login都唔得啊!

Extraordinary Life 翠斯 說...

劉華, 真系越老越有魅力!

都是靠他一身好武功而已.

他PASS了很多正面的MESSAGE 比大眾,
他都利用他的影响力, 影响了一些人
人生已無憾了

我都想咁. 不過未有知名度.

Eden 說...

I don't really fancy him ... though watched a couple of his movies. Think he acts better than he sings =P

新鮮人 說...

樂透翠斯,

多謝你在你blog中提到我的post,
無可否認劉德華是帶了不少正面的訊息給大眾的,
而且咁多年都咁受歡迎,
這是香港近年少見的!

新鮮人 說...

eden,
喜不喜歡真是見人見智,
但他在東南亞亦有一定嘅知名度,
相信是他努力所得的! :)

伊麵丹 說...

間舖冇人入黎睇D sales先出黎睇下野解悶姐@_@

The Inner Space 說...

好像是在 觀塘 APM商場!!!

新鮮人 說...

伊麵丹,
可能喺喎! :p

新鮮人 說...

the inner space,
喺呀,
星期日三點APM呀!

The Inner Space 說...

啊!!!呀!!!

新鮮兄 是 「觀塘王子」。

Eden 說...

True & fair enough =)

新鮮人 說...

the inner space,
因為我住觀塘嘛! :)

新鮮人 說...

eden,
你意思喺劉天王嘅成果是他自己努力得回 來的吧!

匿名 說...

觀塘有劉德華? 我哋屯門有周杰倫喎

新鮮人 說...

lala,
咁真喺叮噹馬頭喎! :p

HanaMaru 說...

我也蠻佩服他的精神。

Eden 說...

喺! 喺! ^^

新鮮人 說...

hanamaru,
我同你諗法一樣,
雖然不是他fans,
但不得不佩服他工作的態度!

新鮮人 說...

eden,
:) !

Extraordinary Life 翠斯 說...

新鮮人,

唔洗客氣, 我最鐘意將人拉在一起.

咁有意思的文章!

你唔怕我COPY 你既野就好啦!

近來懶左少少, 唔得閒寫都想朋友收到好料.. ! 所以選中你!

新鮮人 說...

翠斯,
大家互相交流吓好吖,
你又有註明出處又點算抄呢! :)