2007年8月9日

Tempo紙巾思維


電台DJ卓韻芝說給用正版"Tempo"紙巾的男人加分,
詳細原因我不清楚,
似乎與環保没有什麼關係,
但我想每個人對某些事物都會有自己的見解!

讀design時,
有lecturer花了數年時間,
把市面上一些『假扮』Tempo的冒牌貨收集起來,
而且還把它們全部陳列在一個玻璃櫃內,
什麼tenpo, tingo, toti, tampo, tempa, trmjo....
多得不可以再多,
總數有成三四十多種,
但全部的包裝都是以藍白為主,
瞬眼睇落去同正牌一模一樣,
所以有時真的會不經意買錯了,
不過只要你一拿上手就知龍與鳯,
正版的會軟屬和耐用好多,
絶不會給那些冒牌貨欺騙到的!

也許做人也是差不多,
紙巾是與自己肌膚有緊密接觸的用品,
從某人對紙巾質數的要求也可以反影到他/她部份的性格,
如果對於這些貼身用品都馬虎求其的,
那個可能會是個"不拘小節"的人,
做事又可能會"大刀濶斧",
我發覺不少中國人在這方面是特別明顯的,
對好多『細眉細眼』的事件都會得過且過;
相反好多日本人就更能在小節上下功夫,
這方面尤其能反映在不少的日用產品上,
你會發覺無論在外型和功能上,
日本產品都能夠『體貼入微』,
使人用時更加得心應手,
在這方面,
現今很多中國產品都是望塵莫及的,
相信除了是技術問題外,
對事物的要求和細心是主要的原因!

29 則留言:

匿名 說...

完全同意, 日本人在生活細節上的確比我們花多很多心思~單單在日本Tokyu Hand行上一天就可見一班~也許有人會覺得事多此一舉, 但木頭狗就覺得是生活的藝術~~

匿名 說...

自己少買紙巾,多數都係買報紙送~
tempo真係好襟用,好過其他0個0的一野就爛晒,tempo貴0的都值得

bbj 說...

tempo是大廠,有品質保證,人家多年建立的品牌,很多中國人以為包裝似就可以扮成真的一樣,其實紙質完全不一樣,都係混水摸魚的做法.
我用的都係買報紙送架,成日都送扮tempo的紙巾,不過唔用又浪費喎!

The Inner Space 說...

「差不多先生」&「差不多小姐」


中國人常有句口頭簷「咁橋﹐咁o岩﹐頭獎都有得中」﹐香港人就話「咁o岩銑﹐馬票==>六合採都有得中」。

可知古今﹐內地香港﹐中國人都心存僥倖﹐辦事得過且過﹐缺乏認真﹐著重表面功夫﹐內裡細節馬呼了事。

不用跟日本人日本貨日本設計比﹐連韓國人韓國貨韓國設計﹐都必不上。

Tonia 說...

I still remmber I like the smell of it, especially when I have a running nose, that's really help me.. and in summer time, I will use it to cover the bad smell.

新鮮人 說...

木頭狗,
好想去東京手,
一定一定好正,
可惜一路都無機會! :(

新鮮人 說...

翔,
而家少買報紙,
家裏買了一大PACK TEMPO,
是我最喜歡的苿莉花味! :)

新鮮人 說...

BBJ,
有好多報紙檔可以唔要贈送的紙巾的,
而且會便宜五毛,
咁咪不會浪費囉!

新鮮人 說...

THE INNER SPACE,
好一個"差不多先生/小姐",
己經好久無聽過這個名詞了!

對,好多國產就連韓國貨都比不上,
不是技術上的問題,
是心理質數和要求的不足啊!

匿名 說...

而家無線0個套「歲月風雲」講一間中國車廠一心去打做國際級既品牌......現實再睇番歐洲對中國車既測試video......真係好想笑,但係好諷刺同悲哀......
如果中國人再咁得過且過,冇可能追得上其他國家~

伊麵丹 說...

對事物既要求同細節既執著使到好多門學問衍生出黎
例如人體工學...
但唔係個個都識欣賞呢D細節......
正如你所講既「不拘小節」
我就幾喜歡呢D細節~

新鮮人 說...

翔,
你說得對,
如果不錯從錯誤中學習,
了解人家的要求和木準,
只怕一切都是空話!

匿名 說...

tempo咁威, 係比較多人認親認戚...

新鮮人 說...

伊麵丹,
這是個人對生活質數的要求,
凡事『不拘小節』,
一世都不會進步,
好欣賞你對細節的注重! :)

Hyacinthus 說...

看中中國人愛貪小便宜的心態,一角幾毫...

新鮮人 說...

風子,
從此推論,
翻版在中國人心目中是着根了! :(

新鮮人 說...

pigbon,
咁咪做哂攝石紙巾囉!
嘻嘻~~~

匿名 說...

haha,又估唔到temp的冒牌貨會有咁多喎
中國的而且確有不少差不多先生和差不多小姐,我諗我係其中一個,haha,粗之大葉

匿名 說...

細個用過ternpo =.=""""

The Inner Space 說...

常備的是「譚保」Menthol
不知各位知否是正版還是假冒?

新鮮人 說...

lala,
對細節有要求都是一種樂趣! :)

新鮮人 說...

becky,
大個唔用了???!!

新鮮人 說...

the inner space,
我都是只買tempo的,
的確好用啲啊! :)

伊麵丹 說...

但我覺得我呢D係對細節既執著><”

野蠻郡主 說...

tempo曾經有個廣告係冒牌貨會整到成塊面紙巾碎,而事實都係咁,所以我買都買返正版。

新鮮人 說...

伊麵丹,
如果唔喺太誇張都可以接受,
相反就要留意吓囉! :)

新鮮人 說...

野蠻公主,
哈哈哈~~
我都睇過嗰個廣告,
雖然誇張啲,
但喺都幾好笑! :)

匿名 說...

思想同心態係主要原因,為搵錢仲
邊會咁細心同諗咁多

新鮮人 說...

coobe,
有時會喺生活習慣,
好似每個人都有些小習慣,
例如食店嘅選擇,化裝品的要求...
每個人都有點堅持,
只不過大家的著眼點不同而已!