2007年9月3日

只不過是大架啲嘅飛機!


圖片:新航

大型飛機A380來訪,
真是很大件事嗎?
值得咁多人留意咩?
值得用 HK$24,180 買張經濟客位咩?
值得用 HK$149,760 坐一次頭等倉咩?
你會唔會因為九巴有架大啲嘅巴士而願意畀三倍車費吖?
如果新航唔喺會將收益撥歸慈善用途,
買票嗰啲全部都喺豬嘜同水魚!!

23 則留言:

The Inner Space 說...

我不嘍都是SQ的擁躉﹐
今次為慈善做正價機票遮!


旅行社機票價唔使咁貴!

伊麵丹 說...

架飛機究竟有幾大?
一隻翼兩個渦輪......

The Inner Space 說...

可以 翻查 A380 官方網頁 入不到去,
可以到我處已經連結了

新鮮人 說...

space,
我對大飛機無什麼感覺喎,
所以唔多明點解啲人咁雀躍??

新鮮人 說...

伊麵丹,
我淨喺知道佢可以裝500人左右,
平時啲飛機就300人,
佢對翼就有一個足球場咁長囉,
要多啲知料就要入去佢哋個網頁睇囉,
下邊space有個link呀!

Walter 說...

其實,當你坐o係經濟庭位, 無論咩飛機, 不論大都好似Airbus A380或者波音747, 都無咩大分別.

我只係覺得這不過係SQ o既宣傳噱頭.

匿名 說...

mm...對於飛機發燒友就真係大件事
不過對我哋 d 普羅大眾就唔知做乜鬼,hahaha
撞待呢個型號的飛機都要攞牌呀....

新鮮人 說...

walter,
同意啊,
尤其是搭長途機,
好想死啊,
如果你話a380嘅經濟位有得訓低就唔同囉! :p

新鮮人 說...

lala,
可能我哋唔喺發燒友,
所以無感覺囉! :p

Oscar 說...

感覺個譯名有D誤導, Airbus譯做"空中巴士", 等人真係以為將來搭佢會變成搭巴士咁普及...

忽然一班人湧住去睇飛機, 其實當中有興趣既又多唔多呢?

新鮮人 說...

oscar,
哩啲就喺宣傳手法嘛,
佢哋就喺想人覺得搭飛機好似搭巴士咁易囉!

MauriceLam 說...

有啲唔值,但可能啲坐闊啲
因為坐長途機最唔好係啲位太闊,特別啲高佬肥佬最辛苦,如BA果啲,法航同瑞航就好啲!

所以見人見知,但我覺得都係唔值,10000幾蚊可以一個人跟agency去歐洲

新鮮人 說...

mauricelam,
你意思喺話坐長途機最怕啲住唔夠闊?
喺呀,
真喺坐到就身骨痛,
所以我好怕坐長途機,
好似坐監咁! :(

Hyacinthus 說...

我覺得咁既宣傳真係幾"型"~

買票的除左豬嘜水魚還有很多有$$$人!

風子係窮人,所以祗係係新聞望下就算啦!

狩萌獵人 說...

難得一次,
唔好咁講,
人地有大把錢想你香港上面飛下,
咪又得佢,
不如上山頂周圍睇好過了.

匿名 說...

香港有錢o既人太多= ="""

新鮮人 說...

風子,
有錢但又洗得唔聰明咪就是豬嘜囉! :p

新鮮人 說...

狩萌獵人,
那些價錢是遲點首航不是這兩天啊,
而且首航好似唔喺香港喎!

新鮮人 說...

becky,
投標的不一定是香港人,
好似是來自世界各地啊!

bbj 說...

好多人當做善事嘛....

新鮮人 說...

BBJ,
咁都好啦,
話哂都有人受惠吓嘛!

tofufa 說...

I too don't care about the size of the airplane; I only care if the flight ticket will get cheaper or not :p

新鮮人 說...

豆腐花,
除咗價錢,
我都想個坐位大啲,
坐長途好辛苦啊!