2007年11月9日

六合彩唔中都好,睇你點睇!

#^y%z^#x佢呀~~~
噚日六合彩我又無份,
三千幾萬仲要係一注獨得呀,
鬼唔望佢中咗轉頭就輸返哂出去!!

點解我買1,2,3,4,8,9,
佢就開5,6架,
係唔係玩嘢呀??
新鮮媽見到我咁勞氣,
通常佢會話:『今次5,6,咁下次咪開你嗰幾個"霖巴"囉!』
次次聽到佢咁講我條氣就會順哂,
但其實佢咁講完我一次都無中過,
不過個心就會舒服好多了!

同一番說話,同一種內容,
用唔同嘅方法講出黎嘅效果真係好大分別,
如果新鮮媽話:『鬼叫你唔賣5,6呀!』
又或者講:『你估你買嗰個就開嗰個咩?』
我聽到實會更加唔開心,或者更加勞氣.
對事情點睇點講有時會是一種"藝術",
做人開唔開心又是一門更高深的技巧,
有時說話只是相差一兩個"字眼",
或者對事物的看法偏左偏右少少,
出來的結果可能會有天壤之別,
我還有好多東西要學!

10 則留言:

匿名 說...

我隔岸越洋投注,
可惜只有得一注,
中得兩個字!!!!

新鮮人 說...

space,
中兩個字係無錢攞架,
所以唔可以叫做中一注喎! :p
嘻嘻~~~
我上次中咗3.5個字,
有$160大元! :p

匿名 說...

是! 冇派彩....

我也有投注加州的lottery tickets!

供會中!

無情夜冷風 說...

說話的藝術嘛 ^^"

午安。

無情夜冷風 說...

the inner space:

我同你一齊供 ^^"

不過查實我很懶惰買六合彩。

新鮮人 說...

space,
咁希望你快啲供完有錢攞! :p

新鮮人 說...

無情夜冷風,
懶買好難中咗,
要中就要"勤力"啲囉! :p

Hyacinthus 說...

"點解我買1,2,3,4,8,9,佢就開5,6架,係唔係玩嘢呀??"

無錯無錯,哈哈哈,佢擺明玩野 :p
風爸說六合彩係做俾人睇既,根本沒有中獎呢回事,每每開彩時佢都得個睇字,小事怕長計每次20元計,一年都夠吃幾餐飯飲多幾次茶 ~

新鮮人 說...

風子,
新鮮媽都有類似嘅講法,
佢話有人做馬,
中親頭奬嘅都係佢哋自己人喎! :p

匿名 說...

国内最牛六合彩网站
六界联盟http://6lianmeng.appspot.com