2007年12月21日

『一日為母,一生為母!』

【太陽報】十二月廿一日
尋骨肉受冷待. DNA揭調錯B 31年
三十一年前一宗人為疏忽,導致兩個家庭嬰兒被「掉亂」。李太三十一年前在贊育醫院誕下麟兒,夫婦二人與當時出生的嬰兒阿賢生活三十一年後,方知此子非親子。李家早前核實基因才知驚天大錯,四出向政府多個部門求助,不滿至今均被「當波踢」。
有無想過自己不是眼前父母所生?
我都有幻想過自己係李嘉誠個仔,
可惜我同新鮮媽成個餅印咁,
睇怕都無什麼可能了!

今次這單新聞真係幾無奈,
調亂咗31年,啲記錄都唔知揾唔揾得返,
雖然唔可以話係政府做錯,
但卻再次見到政府那種"嘆慢板"的作風,
人家失散多年,心急如焚,
向多個政府部門以至特首曾蔭權求助,
結果被人當波踢,只說社署己有人跟進,
而所謂跟進就是打個電話問事主要不要"心理扶導".

所謂急民之急,
今次本來是政府一個好好的"做騷機會",
以政府的能力,要在當年七萬多人中找回真相絶非難事,
如果政府真的做到,定會得到市民的激勵讚賞,
可惜政府又是來個"官僚作風"拖字訣,
對事情莫不關心愛理不理,
結果又再次失分,大失民心!

值得一提的的,
31歲的事主知道真相時對母親寫了以下的說話:
『一日為母,一生為母!』
而其"養母"亦回了一句:
『一日為子,終生為子!』
看了使人為之動容!

9 則留言:

匿名 說...

:O 我都系贊育出生的!

匿名 說...

inner space, o甘o岩, 我都係贊育出世的~

新鮮人 說...

space,木頭狗,
唔洗驚,你哋應該唔會同當事人同年的! :p

我是沙田診所出世的,
沙田文化博文館後面嗰間呢! :)

The Inner Space 說...

醫管局 胡主席定旭先生,呼喻童年同期出生
的嬰兒,現已經是三十一歲的人仕,
去做 DNA 脫氧核糖核酸 去氧核糖核酸
測試,試問有誰願意去拆開這個謎呢?

我想連這位『李』姓的朋友,都是在意外之中發覺,這痛苦的事實!

而周局長一嶽先生則表示,他們會盡力協助被調轉父母的事主李國賢,尋找親生父母,但文件資料未必足夠。

周一嶽表示,有關資料會保留21年後銷毀,但仍會保存所有出生嬰兒父母的相關資料。有關資料未必能令李國賢尋回親生父母,他呼籲當年同期在贊育醫院生育的家庭,主動聯絡醫管局。

相信除非和父母,十分不合不和的同期人,才會主動去聯絡醫管局呱!

『李』姓的朋友,是否應該需要尋根呢?對養父母會有甚麼影響,『養父母』不便宣之于口,心理也很無奈!很不好受。

還有失去了親生兒子的『李姓養父母』,卻沒有出聲要『尋子』!


啊們!

The Inner Space 說...

點解係回應欄,我的回應會同下面個回應,
合埋一條 link 既?

sorry 播 風子!

新鮮人 說...

space,
雖然唔係一件好受的事,
但相信有部份人依然都想知道真相的,
而且真正知道自己不是父母親生都唔代表無哂感情掛,
話哂都養咗佢自己三十一年喎!

其實我都想同李生個仔調咗架!
哈哈哈~~~~~

The Inner Space 說...

失去了親生兒子的『李姓養父母』,
卻沒有出聲要『尋子』!

你同利加成啲囝同年架?

The Inner Space 說...

失去了親生兒子的『李姓養父母』,
卻沒有出聲要『尋子』!

你同利加成啲囝同年架?

新鮮人 說...

space,
我無查李生個仔幾多歲呀,
只是發吓夢,說說笑而已! :p