2008年2月13日

Last and the Only ONE?


圖片:Jack Vettriano-In Thoughts Of You

"You are the last and the only ONE!"
這是一句很有殺傷力的甜言蜜語,
男人以戀戀情深的眼神向她說了,
多聰明的女人都會願意去相信是真的!
那個女人不想有人愛護呢?
可惜男人天生就是健忘的,
相反,女人卻是最好記性的動物!

那句是真?那句是假?
這刻是真,那保用期又有多久?
現今的愛情遊戲都玩"現在式",
"未來式"的可能已經人面全非了,
多少年前不是己經說"不在乎天長地久,只在乎擁有!"
現在大家都無奈地玩着這種遊戲方式!

每晚在枕邊淌着淚的時候?
還會相信那套地久天長嗎?
多少年來嘗盡悲歡離合,
女人的心都被鍛鍊得如鐵般硬了,
想被愛又怕再受傷害的心,
如今又可以追求什麼呢?

12 則留言:

伊麵丹 說...

我好憎D人作D虛情假意既野出黎
要我講,我諗會有困難......
希望我既另一半唔好鐘意呢D野就好

匿名 說...

求一份安心, 即使是單身也好.

新鮮人 說...

伊麵丹,
凍檸茶同熱咖啡你都喜歡飲,
兩個各自問你:"你心中係咪得我一個?"
你會點答呢?

新鮮人 說...

becky,
有誰可以造到心如止水呢?

xiao zhu 說...

新鮮,希望多些健忘的男人能看到你這篇。當然,既然健忘,那麼,看了也沒有用。哈

匿名 說...

所以我唔鍾意聽到果d所謂既承諾~~
什麼愛你一生一世..
講左變成負擔,做唔到又傷感情~~
真係可以一生一世既自自然然會一齊架啦~~

Tonia 說...

too bad, I am still waiting for someone says this to me....maybe when he is old, then he will do that.

新鮮人 說...

小豬,
當男人想落葉歸根時,
心中只然會有永恆愛,
至於何時是時候,
就就要看緣份了!

新鮮人 說...

yanyan,
無錯,
行動最實際,
但要用漫長的歲月來做見証! :)

新鮮人 說...

tonia,
多少年以後,
當身邊的老伴在一起時,
他不就是用行動証明了自己的心意給你嗎?
他做到了!

匿名 說...

女人就係要聽甜言蜜語,
明知係假都會開心,其實
好說話係人都鍾意聽,最
緊要唔好信以為真搞到自
己傷心就得啦!

新鮮人 說...

coobe,
甜言蜜語聽得多就會信真了,
如果有咁清醒嘅就係啲甜言唔夠甜囉! :p