2008年3月12日

早餐見聞

今朝在快餐店吃早餐,
遇到以下的情境:

  • 隔離再隔離枱有兩個少婦和一個細路女,
    中間己經有條柱做隔音屏,
    但兩個少婦雞啄唔斷氣,
    而且聲浪震動全快餐店,
    細路女亦有樣學樣,
    不停呱呱的在嘈着!

  • 對面枱有三個女中學生,
    吃完早晨拿着鏡子在補裝,
    條裙短到是膝蓋對上五六吋,
    不知她們是上學還是去"開工"!

    這個早餐真"精彩"!
  • 10 則留言:

    Tonia 說...

    oh oh, next time if I am at the restaurant, I will adjust my voloum.... just in case.... I don't want to be the HEADLINE... ha ha ha....

    The Inner Space 說...

    哈哈哈!

    1. 你選擇座位時,鐘意坐埋呢啲人處。
    2. 你唔專心食你嘅早餐。
    3. 你對耳想聽人地師奶講乜。
    4. 你對眼唔規矩,望臺底女仔條裙。

    如果你唔係有癖好的話,
    下次揀座位時,可以遠離此類人等,
    你帶埋份『生果報』,一路食一路睇報紙,
    咁你就唔會對耳,遊去聽人地噏乜,
    咁你對眼就會專注在報章上,
    唔會遊咗去裝人條短群仔!

    好多嘢係有選擇的, 我覺得你是 contributory 至時常有咁經驗!上次你都有登文提過趕上下的情況,記憶猶新!

    :P

    新鮮人 說...

    tonia,
    你不會在餐廳說話好大聲吧!
    哈哈哈~~~

    新鮮人 說...

    space,
    快餐多人,
    那裏有位就坐那裏,
    没有特別選擇位置喎!

    啲師奶講嘢咁大聲,
    就算聾嘅都聽到,
    有機會我都想你遇吓啲咁惡頂嘅師奶喎!

    我無特別癖好,
    只是她們化好裝還在鏡牆前慢慢梳頭,
    (鏡牆是大通道傍,所以人人都看到)
    那看見又有什麼奇怪!

    我吃的平民餐店,
    點度有位我揀吖,
    有得坐就好好了,
    邊有你去啲高級食府咁好喎! =(

    茂斯 說...

    擁擠的城市, 這些東西也算是風景吧, 只是美醜難說

    匿名 說...

    Well! well! well!
    我去的都是CDC CDF MAXIM 呢啲貨式
    點算是高級食府通常是帶份免費報紙
    都市頭條AM730連要畀錢的報紙都冇
    相信與你去的店情況不會有很大分別
    係乜嘢場合只需要專心吃自己的食物
    專心品嘗香濃的即磨咖啡睇帶來刊物
    心無旁鶩就能省卻很多不必要的煩惱

    新鮮人 說...

    茂斯,
    是醜多過美吧!

    新鮮人 說...

    space,
    我都想見識吓你點樣可以係嗰兩位大聲婆師奶夾攻下,
    可以"專心"嘆你嘅早餐!
    哈哈哈~~~~~~

    匿名 說...

    這個可容易喇!

    我不嘍都有帶Ipod隨身聽習慣,
    聽聽莫札特貝多芬的交響曲,×
    既可欣賞音樂又可蓋過人聲,
    專心吃我的早餐聽音樂讀報。


    ×前一哥李明逵咪用過呢招,你咁快唔記得咗拿。

    新鮮人 說...

    SPACE,
    我無IPOD嘛! =P