2008年4月28日

多咀找死!!!?

我想問吓呢...
喺唔喺今個星期五唔去睇傳火炬係唔愛國呀?
又或者咁講吖,
對火炬傳遞無好興奮嘅感覺就喺唔愛國呀?

日日都講什麼"盛世中國,和諧奧運",
我又唔喺好覺中國有漢唐盛世咁好喎,
我淨係覺得啲外國人好唔妥我哋喳,
我唔喺想撥人冷水呀,
不過我真係無好興奮嘅感覺嘛,
中國唔係仲有好多人食唔飽著唔暖咩?
點解要打腫塊面充闊佬喎?
啲外國人又唔多喜歡我哋枝火炬咁喎,
成日都畀人搶來搶去咁,
唔好打我呀?
我都係有話直說喳,
我都好愛好關心國家架,
我而家好驚畀人全球追殺呀!!

新鮮仔:『你死定!』
新鮮人:『唔好嚇我啦,我已經好驚啦!』

6 則留言:

匿名 說...

叫D"愛國"老闆喺嗰日放有薪假期俾全港打工仔, 咁咪多D人去睇傳聖火囉...

新鮮人 說...

pigbon,
咁都畀你諗到?
真係服咗你! =p

Ruth Tam 說...

To be exact, it should NOT be called 聖火. The official name is Olympic torch or Olympic flame. Nothing holy.

新鮮人 說...

ruth,
喺喎,
我都無留意,
以前都係叫"奧運火炬",
係今年先至叫"聖火"喎,
你唔講我都唔覺添!

匿名 說...

我對中國搞奧運冇咩感覺,
或者我對佢冇咩歸屬感XD

新鮮人 說...

匿名,
歸屬感要發自內心,
無得迫,
或者大家多點了解中國時,
我們就會知道如何面對了!