2008年4月8日

從三國開始!


最近看了【三國之見龍缷甲】,
戲不想多講了,
喜歡歷史戰爭片的不妨一看,
但不要期待過高,
亦不要深究故事偏離史實,
當電影故事看好了!

由於自己對三國歷史認識很少,
但卻為三國年代那種豪情萬丈的英雄氣蓋所迷,
所以特意買了本【中國歷史講堂-三國至五代】回家惡補,
其實多年前已買了【三國演義】,
可惜一直都提不起勁開始,
或許待我多點了解三國歷史後才看會有一番感受吧!

歷史是不斷重演的,
多點了解歷史會讓我們更能看清當今形勢!

21 則留言:

Oscar 說...

ha.. 三國演義本身已經同正史有異, 近年仲有咁多日本遊戲加鹽加醋, 三國已經係個故事多於歷史. lol
(雖然我都幾喜歡真三國無雙既人物造型~)

中學時睇過三國演義原著, 整體上都算精彩. 只係後期D主角都差唔多死晒, 加上三國局勢慢慢穩定, 感覺就悶D喇.

The Inner Space 說...

如常沒有入場睇的衝動,
睇宣傳是集中在三國時,
趙雲救出『阿斗』故事,
有『百萬軍中藏阿斗』傳世。

危機有這記載:
孫權乘劉備入益川時,用張昭之計,假稱吳國太染病,派心腹周善到荊州接孫夫人歸吳,並囑她帶回劉備之子阿斗,以作人質。孫夫人不疑,乃懷抱阿斗登船歸吳,趙雲駕船趕來,力勸孫夫人留下阿斗,夫人不從,趙雲乃奪回阿斗,此時張飛亦駕船趕到,乃殺死周善,和趙雲一起帶阿斗回荊州。

The Inner Space 說...

哈哈哈! 維基 變了 危機
唔好意思! 我錯了。

PANG 說...

好似幾好睇咁!!(我冇睇過小說!!!)

新鮮人 說...

oscar,
三國演義係小說,
一定同史實有出入,
所以我才會先睇實史,
以免給小說情節先入為主囉!

新鮮人 說...

space,
照我估計,
你應該看過三國志喎!
所以會好熟三國嘅歷史,
唔洗靠維基啦!

新鮮人 說...

天使,
套戲ok啦,
不過同史實有很大的出入,
當故事看就無問題,
千奇唔好當真喎!

The Inner Space 說...

新鮮兄:
小弟不才,十分慚愧,我是多看『閒書』,但對呢啲正統中國文學,連一本書都沒有收藏,更加唔會睇。


四大奇書『水滸傳』、『三國演義』、『西遊記』、『金瓶梅』/一說是『紅樓夢』 ,從未掂過,『雷雨』、『家』、『春』、『秋』等等更加,敬而遠之!

可說是另類的一種『反叛者』。

:P

新鮮人 說...

space,
喔~~~~
你唔係講笑話掛????!!!
你講嘅全部無看過????
咁好嘅書都唔去睇,
你浪費哂啲時間看什麼書呀???

資治通鑑有睇過嘞掛??
不過我無睇過,我唔夠班睇!

The Inner Space 說...

新鮮兄:
無講笑! 我真的沒有翻過,
我是『反叛者』嘛!

至于『資治通鑒』看的不是 司馬光的版本, 我是看 柏楊版 的『資治通鑒』!

Haricot 微豆 說...

小學時候常看【三國演義】及其它中國名著的「公仔書」和「連環圖」,到在中學讀中國歷史的時候,總覺得「正史」不及「野史」故事來得精彩,明知事實和娛樂是有分別,但我還是喜欢後者。

除了『三國演義』外,我也有讀『水滸傳』、『西遊記』、和『紅樓夢』,但中學老師說『金瓶梅』是「兒童不宜」的禁書,所以我這個好學生「走了宝」,当年对那男女雲雨之情一事懵然無知 :(

至於『雷雨』、『家』、『春』、『秋』等,我都是偶以在电臺長篇小說或經典电影上有接觸,但我總是沒有耐心聴或看完全輯,所以对這些賺人眼淚的故事,我的記憶是非常零碎。

imak 說...

我是三國迷, 講出來超低能, 因為是興趣是從玩三國志開始! :p 新鮮兄, 電影拍得出氣勢嗎? if not, 就不打算入戲院了.....

新鮮人 說...

Space,
看過柏楊的都己經好難得了,
司馬光的原本比較艱辛,
好難入手,能夠看柏楊的也是好的!

我之覺得奇怪是以你學富"一"車,
但反而没有看這些名著,
着實少有嘛,
而且又估唔到你都有"反叛"的時候啊! =)

新鮮人 說...

微豆,
小朋友多數無耐性看文字,
所以看"公仔書"都好自然.
正史一定無野史小說等精彩,
予其給正史嚇怕,倒不如由野史開始,
這樣都不失為一個好方法嘛!

家,春,秋等雖然是名著,
但不是我杯茶,
我都喜歡一些豪情萬丈的英雄故事多點! =)

新鮮人 說...

imak,
唔低能,
唔埋是遊戲或者名著,
反正喜歡就是!

戲中那幕"百萬軍中藏阿斗"拍得不俗,
可以一看,
但故事偏離史實,
部份戰爭鏡頭比較零碎,
氣勢是不錯的,
當故仔看是ok!
100分我俾72啦!

imak 說...

鮮兄... 72分再加埋casting, 真的未有入場衝動!! 本來不知故事是圍繞趙雲, 昨晚見到你post的劇照見劉華一身盔甲... 就覺得在三國人物中他極其量可以飾趙雲, 但總覺得他樣子未有大將之風, 也不夠忠義.

新鮮人 說...

imak,
無錯劉華總給人"白面書生"的感覺,
要他扮演豪情萬丈的英雄人物是有一點難度,
戲中他表演中規中矩,
不過不失吧,
如果無信心,
可以留待看dvd,
咁就無咁冒險啦! =)

PANG 說...

呵呵,不嬲都冇當過四大名著係真實!!(我.係.一.本.都.冇.睇.過!)

反而金庸十四天書睇哂

睇有冇人同我去戲院睇先=]

新鮮人 說...

天使,
原來你是金庸迷,
我淨係看過射鵰喳! =p

匿名 說...

我對三國的印象都係以前亞視播的大陸電視劇三國演義,劇力萬分,十分精采。

如果想看正史而又沒太多耐性,可以看易中天的「品三國」,很易讀,當中的分析也很條理。

新鮮人 說...

翔,
我都見到易中天那本,
遲啲可能都會看! =)