2008年4月11日

掘完又掘!


我想講一個老問題 - 掘路!
搬進這裏快兩年,
但其中2/3時間這條路都在掘,
早前地政署先至掘開全條路重蓋,
完工當日又到水務署再掘,
掘完鋪好又立刻到煤氣公司,
跟住電燈公司又掘,
一條路你掘我掘佢又掘,
掘完又鋪,鋪完又掘,
成條路不停四處掘,
很多時候幾處地方一齊掘,
搞到沙塵處處週地泥頭,
仲要鑽地掘地機日日嘈,
搞到雞犬不寧,
其實可唔可以組織吓,
唔好哩頭鋪完嗰頭又掘呀?
哩個問題講咗好多年架啦,
有無人理會架?

12 則留言:

匿名 說...

極同意! 掘完叫所有人攪掂晒先一次鋪吖嘛! 掘完又鋪,鋪完又掘,仲成日影響交通,啲磚又唔係咁岩色,條街就快變地圖!

匿名 說...

你嘅提議好好,納稅人同消費者,周邊居民都好有益。

但喺打擊咗專做掘路同補路啲工人生計,會開工不足,你斷咗做掘路補路個啲判頭啲生意,會不夠工程,你可能搞到負責招標,去做呢啲工程的員工個飯碗。

之事體大,冇人想做醜人,咪繼續掘完又鋪,鋪完又掘,啲錢喺個市場週轉,養活很多人架!同埋攪活個經濟,試問呢啲掘路補路的工人,啲判頭,做招標的人員,賺到之後,衣食住行,柴米油鹽,有佢地消費,又再養活幾多人呢?

匿名 說...

係呀,唔知點解有0的路都係永遠「工程中」...

新鮮人 說...

jerry,
我喜歡你講"變地圖"的idea,
夠幽默! =p

新鮮人 說...

space,
其實週圍有好多路係又舊又爛架啦,
好似深水步,九龍城幾多後街啲路爛溶溶無人理,
如果要保住啲人嘅飯碗,
大把路可以搞吖,
無謂做啲無需要嘅工程喎!

新鮮人 說...

翔,
講得好,
曉光街條斜路整咗成年都係"工程中"!! =(

匿名 說...

相對黎講﹐香港工程做得快﹐掘得密少少都都無問題。

美國呢邊整一個工程整超慢﹐仲衰呀﹗

匿名 說...

據聞有雪的地區,啲路中有potholes窿,是由雪溶了,滲入路面的雫隙,再經冷凍成冰,膨脹逼裂,到春夏就忙於補窿!

新鮮人 說...

大雄,
快咩?
我無住過美國無得比較啊,
不過上面條斜路都整咗成年,
我見佢都無完工嘅迹象喎!!! =(

新鮮人 說...

space,
如係香港落雪實開心死啲掘路判頭囉!!

茂斯 說...

掘路真是好煩, 中環某處上班必經地, 竟然掘了三年!!!!!!!!還沒完!!!

首盧冠霆不錯啊, 我也常聽他的!最近還在西貢見過他, 在他那店子裡!!

新鮮人 說...

茂斯,
三年?? 噢~~~~~ =___=!!

我好喜歡這首"過路人",
歌詞好有意思,
亦好適合人情冷暖的香港人聽!