2008年5月3日

點樣面對心情不佳嘅女性!

我想信女性受嘅社會壓力不會比男性少,
工作上,家庭上以至性別上都有不少壓力吧!
但女性是如何發洩心裏嘅壓力呢?

有些女性比較喜歡買嘢和食嘢來發洩,
逛街行商場啦,行街食嘢啦,
行商場見到乜就買乜,
手袋皮鞋,珠寶首飾等等,
唔理有無需要,有無用,
總之買完條氣就會順啲,
當然無話啱唔啱嘅,
自己有錢買完又舒服有何不可呢?
不過男人就好少用哩個方式來發洩!

食嘢都係女性發洩嘅方法之一,
尤其是食甜嘢,
好似芝士蛋糕,朱古力之類嘅甜品,
女人唔開心嘅時候,
做男人嘅最好唔好煩佢,
由佢靜靜哋食吓嘢,放鬆吓,
慢慢佢就會平伏返無事,
千奇唔好多咀問三問四,
咁樣唔單止無補於事,
只會惹火上身呀,
所以話呢,
女性唔開心時由佢買由佢食,
做男人係風頭火勢時講乜都無用,
所謂講多錯多,由佢啦!
當然事後就要做返啲嘢,
錫返吓,聽佢發洩吓就在所難免了!

ps:以上只屬個人意見,並無實際廣泛考察!

22 則留言:

imak 說...

鮮太在狂食狂買中?!??!!!

講真, 我覺得這兩個方法到年紀大了好像唔係好work 喇....

新鮮人 說...

imak,
哈哈哈~~~
又唔係一定要"狂"買,"狂"食嘅,
買一兩件自己喜歡的,
靜靜哋食個下午茶都可以放鬆心情嘅,
因人而異啦,
最緊要找到發洩放鬆嘅途徑就可以啦!

Mugen C 說...

你做咩講曬無限嫂D特徵出黎 XD
原來鮮兄咁鬼有心得,早D識你我條路唔會咁難行! ;)

男人心情不佳時都会亂買野,例如新手機、相機、影音,同最敗家嘅...買車...
如果我當年唔玩車,我應該會有好多錢剩

MC~

Hyacinthus 說...

讚同樓上位人兄言論 XD

"女性比較喜歡買嘢和食嘢來發洩"
兩樣都唔喜歡,對我來說唔work,壓力太大我會病,好似而家咁,哎....

新鮮人 說...

MC,
無呀,
我唔知無限嫂係咁架! =P

好彩我無買嘢癮,
唔係就大劑囉!
XDDDDDD

新鮮人 說...

風子,
你點呀?
保重呀!
係咪呢!
如果食吓嘢,買吓嘢就可以減壓嘅咪幾好,
唔洗谷到病囉!
放鬆啲,
唔勞氣呀,
你身體弱呀!

The Inner Space 說...

哦!

新鮮嫂出咗街,冇帶埋新鮮兄去,
唔怪得新鮮兄,接連出三篇文章,

咁快啲講一吓新鮮兄,
又點去解壓?一連寫幾篇網誌?

我喜歡揸架錢七,兜個白鴿轉,
揸車要全心全意,要全情投入,
需要暫時忘記嗮,好過聽音樂。

新鮮人 說...

SPACE,
我無乜特別喎,
食枝煙,
吹吓風,
靜一靜就無事,
我個人好健忘,
唔好啲嘢好快忙記!

The Inner Space 說...

嘩! 你好激噃!

壓力啫!都唔使去自殘嘅喎,
食支煙?注意吸煙危害健康!

新鮮人 說...

space,
有幾激呀?
我係煙民,
一向都有食架啦,
要咁長命做乜喎! =p

The Inner Space 說...

曾經喺人地網誌講過的,但很久以前了,
大意是『創作人』 需要靈感!
顧他們都有 嫖、賭、飲、吹 的習慣

在性高潮的假死,
在睹桌之上吭奮,
在大醉時刻麻痹,
在吞雲吐霧出竅,

啲靈感就如泉湧!

詩仙李白的名詩多是大醉寫成,
詩隱陶潛的飲酒詩也是好例子,
樂隊的作曲作詞人都唉吸大麻,
吃藥來尋求那一刻的靈感泉源!

新鮮人 說...

space,
我不嫖,不飲,不賭,
咁為咗多啲靈感咪要試哂佢囉?
哈哈哈哈~~~~
咪搞,
好煩啫!

匿名 說...

冇靈感咪仲煩!

新鮮人 說...

space,
搞咁多,
邊有時間做創作呢? =p

The Inner Space 說...

冇靈感又點創作呢?

三幅被抄完再返抄?

新鮮人 說...

space,
因人而異啦,
嫖賭飲吹就唔係我嘅靈感來源,
有時出去郊外睇吓大自然仲好,
我們成日都講自然界包含哂所有嘅設計原素,
顏色,形狀,構圖....

The Inner Space 說...

呢四家嘢!
一來唔曉,
二來唔好,
三來孤寒,
四來怕死!

顧完全沒有做『創作人』的條件,
所以落得如此下場我繼續做悶蛋!

新鮮人 說...

space,
咁又唔咁講,
唔通啲日日"拍丸"嘅靚仔靚妹會做到設計師咩?
所以唔係話喜歡嫖賭飲吹嘅就會有靈感,
你唔好哩幾樣嘢咪好囉,
包你長命百歲呀!

Ruth Tam 說...

I get sick when under stress. This round, I wake up several times in the middle of the night.

In John Gray's book "Men are from Mars and Women are from Venus", he says women need to talk while men need quiet space when have problems.

匿名 說...

no! no! no!

啲拍嗎呶嘅靚妹靚仔,當然唔會因為拍丸仔後,就成為創作人,這是倒果為因的說法,因為就算有靈感來,他們祇覺得好繽紛,好燦爛,好過癮,好HIGH,但不懂分別出來,記錄下來,表達出來。

但身為創作人,受過訓練,就可以借助嚟,發掘腦袋深處泉穴,令到創作的靈感如泉湧,釋放出來,好似錢塘江大潮,一浪高過一浪。

新鮮人 說...

ruth,
女性唔開心時,
最需要的是一個領聽者,
這是真的! =)

新鮮人 說...

space,
其他人點我唔知,
我就不需要咁做囉!