2008年5月14日

讓我們反省的地震!

四川都江堰,汶川7.8級大地震,
不單奪去數以萬計的生命,
亦把潛伏在深處的貪污問題再次浮現,
都江堰在大地震中不少國營中小學紛紛塌下,
大量師生被活生生的生葬了,
拯救人員發掘師生時發現,
原本應該用綱筋起的學校,
如今只是用幼如綱絲建成『豆腐渣』,
一有地震校舍就如豆腐般極速瓦解,
師生根本無法逃出而被活埋了,
究其原因是幹部收賄,承建商偷工減料,
這真真反影貪污問題是普遍而長期存在的,
而且貪污問題的的確確直接影響到普羅百姓的生命財產!

而另一個問題就是捐款,
當大家熱烈捐款救助同胞時,
有没有想過有多少錢是真正用在災民手上呢?
當然捐錢給宣明會等機構的可靠性是高很多的,
但宣明會亦要同當地人員合作吧?
其中又有無內地幹部混水摸魚呢?
另一邊的緬甸大風災,
軍政府被指扣起半數捐助物資,
轉買賺錢自肥,
實到奻民手上的不到一半,
中國中央當然不會這樣做,
但地方官員呢?
他們貪風成習,
物資捐款轉到他們手中安全嗎?
當温總理指揮救災時,
希望他亦要好好督促幹部,
否則救災只會給予貪官另一次發財的機會,
災民的情況亦只會更差更無助!

另外我心中時常有個疑問,
當開放自由行以後,
我們時常看見內地人到香港豪花千萬買樓買珠寶首飾面不改容,
但每當內地有水災雪災時,
這些上海,北京,江浙等等的富民有否伸出援手呢?
我不知道事實如何,
或許他們己經捐了很多,
只是没有人報導吧,
國家開發讓一部份人先富起來,
相信先富起來的絶對應該對災民施以援手,
否則他們就太自私無恥了!

14 則留言:

匿名 說...

宋子文長時期主理南京國民政府的金融財務,有人認為他是代表國民黨貪污腐敗的表徵之一。

《亞洲華爾街日報》認為,二十世紀四十年代宋子文可能已是全球首富了,一九四三年時, 他的資產估計為七千萬美元,曾投資美國通用汽車和杜邦公司。

美國作家默爾·米勒採訪杜魯門總統時,杜魯門氣得大罵:“他們都是賊,個個都他媽的是賊(They're thieves, every damn one of them)……他們從我們給蔣送去的38億美元中偷去7.5億美元。他們偷了這筆錢,而且將這筆錢投資在巴西的聖保羅,以及就在這裡,紐約的房地產。


宋子文

匿名 說...

哎呀! 又喺我, 點解打完 the 就posted 出嚟??

xiao zhu 說...

所以多年來,我對於呢啲捐款行動都好有保留,覺得好矛盾。我以前都已經成日問,究竟國內果啲有錢人有冇捐嘅呢? 捐幾多呢?

匿名 說...

民間有很多美其名為『慈善機構』,向市民募捐善款賑災,各位有沒有留意,有幾多成落到災民身上呢? 以一元來計,若果有八角,落到災民身上,已經算很高,有幾多所謂『慈善機構』是全『義工』的呢? 凈支取『車馬費』呢?


若果你的善款,又以一元來計,在扣除行政費用,交通,食宿,工人工資,多項開支,層層剝削後,得返兩角錢,到達『災民身上』,你會否起碼望清楚,才放銀両入捐款箱內? 你好有可能是資助畀一間『合作社』。

以上是引用我的舊文擇錄

唔使講我地東區,有好多舊衣物收集站,收集者有非牟利慈善團體,但亦有是牟利的商人。

匿名 說...

其實我覺得捐款在乎心,哪理得那些錢有沒有被誰落格; 難度就因為覺得有人落格就不捐嗎? 只要有人的地方, 就會有人貪, 你捐100可能俾人貪了70, 災民到手也有30; 若人人因有貪官而唔捐, 災民到手的就只有0 吧

沒錯內地富豪多的是, 可是大都是暴發戶, 他們修養有多少, 大家都知道吧, 況且窮了那麼多年, 總會孤寒吧。只希望他們逐漸能提升社會責任吧

其實富豪捐款, 也只是一種利益互換關係, 當他們明白到這一點, 他們絕不會吝嗇吧

新鮮人 說...

space,
我都知道國民黨年代好貪,
宋子文當然是貪官啦!

不過今天今日國內啲幹部都係一樣,
大有大貪,細有細貪,
超生辦都成日借控制生育來壓搾金錢啦,
乞兒兜攞飯食呀!

至於而家啲慈善團體所做啲,
就要看他們的透明度,
宣明會等好似每筆錢點用都有明確例明,
捐款人是可以查訊的!
其他的就不知了,
所以捐唔捐,點捐就要睇自己了!

新鮮人 說...

小豬,
我同係嘅看法一樣,
有啲矛盾,
都唔敢亂咁捐!

新鮮人 說...

lala,
如果明知大部份捐款係落入貪官手中嘅,
我唔會捐,
費事養肥佢哋,
我哋唔捐政府都有辨法搞掂,
有時好心做壞事,
我就唔會益啲貪官嘞!

Hyacinthus 說...

此時此刻什麼都做不了,可以做的就是捐款!
總不能因為怕了貪官而選擇就手旁觀,若是真的十元有八元被貪了去,最少還有二元會落入災民手中,總好過一毫也沒有...

很無奈但卻是現實,也唯有寄望祖國強盛的同時,人均的質素也是漸成熟...

匿名 說...

我見國內都有好多捐錢站,仲有捐血站,
好多人排住隊去捐,
我諗國內同胞都係一條心0既!

不過對於啲捐款點運用,
我其實都有疑問,
但都無可能因為咁而唔捐錢卦?
Anyway,盡一點綿力,講心架0者,好過無!
反正我地乜都做唔到...

新鮮人 說...

風子,
講係咁講,
但條氣真係唔係好順呀!!!

新鮮人 說...

豆豆,
所以今次又係大家反省的機會囉,
如果中央政府再唔正視貪污問題,
我哋捐多多都無用!

Haricot 微豆 說...

在捐錢做慈善方面,也是要buyers/donners beware,我多会捐給紅十字会丶防癌会等大机構,但有疑問的就免了!!

新鮮人 說...

微豆,
對啊,
現在太多不知名嘅所謂"慈善機構",
誰真誰假都唔知,
唯有捐到一些大又有名嘅機構吧!