2008年5月3日

少人姓!

有些姓氏真是少人姓的,
我自己親身遇過,識過的少人姓有:

倫, 巫, 練, 聶, 尤, 韋, 尹, 屈.

唔知有無人真係姓"獨孤","令狐","東方"...呢?

根據2005年中國調查百家姓順序,
這項調查共涉及1110個縣市,
2億9600百萬人口的數據,
獲得姓氏4100個,
經過省籍,地區,縣市三級人口比例的統計排定,
其中李、王、張三姓位全國內地總人口達21.4%.

李,王,張,劉,陳,楊,黃,趙,周,吳,
徐,孫,朱,馬,胡,郭,林,何,高,梁,
鄭,羅,宋,謝,唐,韓,曹,許,鄧,蕭,
馮,曾,程,蔡,彭,潘,袁,於,董,余,
蘇,葉,呂,魏,蔣,田,杜,丁,沈,姜,
范,江,傅,鐘,盧,汪,戴,崔,任,陸,
廖,姚,方,金,邱,夏,譚,韋,賈,鄒,
石,熊,孟,秦,閻,薛,侯,雷,白,龍,
段,郝,孔,邵,史,毛,常,萬,顧,賴,
武,康,賀,嚴,尹,錢,施,牛,洪,龔。

參考資料:yahoo

18 則留言:

The Inner Space 說...

我認識得的朋友中,
有人姓 『買』,『蟻』!

唔識但聽過的有,是中國人,不是韓國人

滑,招,權,花,刁!

The Inner Space 說...

追加 朋友有一位 姓 『明』的都算少見!

新鮮人 說...

SPACE,
買賣?
蟻仔?
滑稽?
招積?
權益?
花朵?
刁鑽?
明白?

匿名 說...

我有個舊同事姓巢.
勁少有.

不過佢book位食飯通常留姓周, 免得人問長問短....

新鮮人 說...

pigbon,
咁好慘啫,
連自己個姓都唔方便用!

xiao zhu 說...

姓牛、巢、明、花、仇嘅我都識,不過最特別嘅一個就係姓『慕容』嘞。嘩,超鍾意呢個姓,勁有型呀!

匿名 說...

我地班有個同學姓"郝"
我覺得好突別~

匿名 說...

我地班有個同學姓"郝"
我覺得好突別~

Hyacinthus 說...

有個同學姓 "文", 單名!覺得很有意思好型!

匿名 說...

復姓 『慕容』不是漢人姓氏,
是『鮮卑』族的姓氏!

姓程叫 程朗 程逸 程舒 程萃 程穗
姓文叫 文毅 文彝 文薏 文樺 文楓
姓梁叫 梁芯 梁儈 梁薏 梁樉 梁鐸
姓田 古時有田單,好似有個叫田青的香港藝人,
田野是臺灣的藝人!

新鮮人 說...

匿名,
台灣有個政客都好似姓郝喎!!

新鮮人 說...

小豬,
你一定好喜歡睇查生啲小說啦!

新鮮人 說...

風子,
你係唔係受文天祥啲名影響呢?

新鮮人 說...

space,
鮮卑最出名嘅係南北朝時代嘅拓拔氏,
北魏太武帝就是其中十分出名的!

The Inner Space 說...

剛剛睇到

【明報專訊】50歲的湯鎮業
再婚迎娶青島姑娘文靜
婚宴前晚在青島舉行,新郎湯鎮業對這喜事極低調,事前保密功夫做足,但他的喜事還是被宣揚。據青島傳媒報道,湯鎮業與文靜於「郎園酒吧」舉行婚禮,有數十名賓客,到賀藝人只見湯鎮業的兄長湯鎮宗與洪欣。

The Inner Space 說...

臺灣前行政院院長郝百川個仔
郝龍斌是現任臺北市市長!

The Inner Space 說...

咁 『慕容』 喺唔喺 鮮卑姓氏呢?

新鮮人 說...

space,
係喎,
你唔講起都記唔起郝百川添!

慕容是不是鮮卑人歷史唔多覺,
可能大家受查先生嘅天龍八部影響所致吧,
佢咁寫可能都有根據掛,
要查吓先知了!