2008年6月20日

嚇得我騰騰震~~~


圖片來源:http://www.xoospace.com

我不是取笑肥胖的人,
因為我都唔係好標準,
但係睇完哩張相,
嚇到我腳仔都軟埋!
我以後更加唔會光顧 M記,
尤其是自己不再是十八廿二,
再唔小心啲食嘢好易會出事,
各位年近三十嘅朋友都要注意啊,
尤其係啲"出錢揾丁"同"午差肉"就少食為妙囉!

12 則留言:

匿名 說...

幅相片穿蹦噃,
個肥佬冇腳嘅?
冇腳嘅喺鬼嚟,
既然唔喺人嚟,
都喺鬼咁肥啫!

新鮮人 說...

space,
肥到連腳都要切埋囉!

Ruth 說...

So scary!

新鮮人 說...

ruth,
我都好驚呀!!! =p

伊麵丹 說...

出錢一釘OK既,係包味粉有問題
午叉肉超級多鹽,會高血壓
真係要少食~

麥記同午叉肉我好多年前都好好好少食
一來唔好味,二來唔新鮮
我覺得食物唔可以太科學
如果唔係就冇淡好食:(

講起麥記,D薯條又唔係有咖啡因
點解D人會食到上癮既呢:(
仲要D人肥到咁都唔多覺
睇起上黎就似係慢性毒癮、慢性禍害
肥到咁,都唔可以用肥黎形容......
直頭係新品種......

匿名 說...

m記唔只會肥,仲好唔健康,勁熱氣,
啲油又係千年油!
我剩係去食個包,都會生暗瘡,死未!
我已經戒左食麥當當喇!

The Inner Space 說...

同意伊麵丹講法

我食丁麺已經多年無加入包湯粉,
餐肉我就寧願多花幾元食SPAM Lite,
Lite 是少 五十巴仙 鹽分的。

新鮮人 說...

伊麵丹,
新鮮食物當然係有益啲,
年青人多數喜歡食脆pop pop嘅嘢,
所以m記啲薯條咁多人喜歡食囉!

即食麵多數係油炸所以好肥,
包湯料只是係咸嘅間題,
唔好混埋兩樣嘢講喎!

新鮮人 說...

豆豆,
我反而覺得m記啲嘢好難食,
所以好少幫襯了!

新鮮人 說...

space,
spam係比較健康啲,
但唔代表係健康嘅食物,
你唔好自己呃自呃啦!

丁麵問題有兩個:
麵是油炸的,所以超肥膩,
湯料則太咸,食得多對身體有問題,
你見丁麵賣咁多年廣告有無提過健康問題吖?
大家心知肚明啦!

伊麵丹 說...

我的確唔覺得即食麵肥
而且油同唔健康冇必然關係
同膽固醇一樣
人係絕對需要呢D野
劑量先係關鍵
一包咩咩麵送既粉已經非非非常多鹽同味精
D 鈉多到你傻
人家炸麵,炸完,再煮
過程D油已經有流失
反而值得重視既係炸過既油
油本身係空氣中會氧化
煮就更加唔洗講,氧化得更勁
炸完麵,殘流既油本身就好多都氧化左
有好多Free Fatty Acid同Peroxide
仲有一樣野,將油加熱會產生自由基...
會加速人既衰老

其實仲有更加科學既研究,我可以繼續講落去
不過食餐飯都要諗咁多,太無聊
學某食家既說話:好味既野唔會健康得去邊
「健康」呢兩隻字令好多美食消失左
我尋求美味,健康?
如果健康會犧牲美味我會唔要健康

新鮮人 說...

伊麵丹,
即食麵多油唔健康係有數據支持嘅,
你同我都知,
本來一次半次當然無問題,
但係哩樣又一次半次,
第樣嘢又一次半次,
加加埋埋就變咗好多次,
所以咪唔健康囉,
你年青就無乜大問題,
但係長期食多樣唔健康嘅嘢,
年紀大咗就會百病纏身,
到時就好難搞,
所以自少要養成健康嘅習慣,
唔係大咗就好難改,
就好似肥肥咁,
食慣咗要改都好難了,
出咗事就太遲了,
死唔係怕,
但最驚唔拖唔水,
又要洗腎又要插喉,
又要長期食大量藥物,
真係慘過死架,
你話係未要注意飲食吖?