2008年6月22日

買東西!

以下全是真人真事改編:

(一) 口水雞:
『埋黎睇埋黎揀,口水雞三十蚊半隻!』

『媽咪,乜嘢係口水雞呀?』
『你估吓呢?』
『唔係用口水"懶"過嘛??』
『梗係唔係啦, 你見唔見賣口水雞個女人呀?』
『啊~ 我知啦,佢啲口水噴哂落隻雞度呀!』

『師奶! 教仔唔該返屋企! 咁多口水!』

(二) 買米的政治立場:
『阿叔! 你開粥舖架?』
『唔係呀! 點解咁問?』
『你買成六七包米,點食呀?』
『哩隻米好好食,唔係成日有得賣架!』
『喔~~中國米喎,仲係五豐行出噃!』

『頭先你同個阿叔講乜嘢呀?』
『個阿叔話哩隻米好好食喎!』
『睇過,隻米好似好"削"咁嘅?』
『係咩?』
『個阿叔可能係"左仔"喎!』
『咁都得?』

(三) 買西瓜:
『嘩~~~啲西瓜好平呀!』
『睇過!廿幾蚊有成個喎!』
『咁不如買一個囉?』
『嗰邊咪有半個賣十二蚊囉!』
『你又話廿幾蚊一個好抵嘅?』
『成個好重你攞唔攞吖?』
『咁不如買盒西瓜汁算囉!』

12 則留言:

匿名 說...

口水雞是雲南四川一帶風味,是辣吃的雞,有辣的醬汁伴食,九龍彌敦道近公眾四方街有間,專賣口水雞的,新鮮兄可有去過?

新鮮人 說...

space,
無去過喎,
而家少食辣嘢!

匿名 說...

問口水雞果個係咪你來的!hahaha~

新鮮人 說...

yanyan,
我路過聽到喳! =p

PANG 說...

有時D人真係好麻煩, 口水多過茶

買就買, 唔買就過主啦(惡老細口吻)

=]

新鮮人 說...

天使,
把口用黎講嘢架嘛!
哈哈哈~~~ =p

Hyacinthus 說...

咁點解叫口水雞呢? 我都想知 ...

新鮮人 說...

風子,
我都唔知,
要問吓space先知,
佢"起底"最勁! =p

The Inner Space 說...

谷歌一吓就有口水雞的由來:

一說:
原來在重慶一帶,火鍋店都備有一大鍋辣湯,食客圍爐將生料烚熟進食,剩下的湯汁會用來煮雞,故又名口水雞。

另說:
口水鸡是一道四川风味菜,菜名来历很简单,就是看到此菜色香味俱全让人口水直流之意。

還有:
“口水雞”雖然名字不雅,但是每次一想到它那種酸辣麻甜的感覺,就忍不住流口水。

新鮮人 說...

space,
我去四川時見到真係週圍都係一煱煱辣湯架,
又黑又攻鼻,
啲人又係用黎打邊爐,
可能哩個啱喎!

匿名 說...

重慶直轄市本屬四川省
跟團去重慶吃麻辣火窩
我不嗜辣用茶浸過至吃
但有位團友前額頭髮疏
只見佢吃辣吃得頭冒煙
可知四川的辣有多麼辣
所以我見過香港有得吃
口水雞但我從未敢試過

新鮮人 說...

Space,
重慶無去過,
那時主要去成都,
幾個學生哥揹住背包自己去玩,
嘗盡地道火煱,麻辣魚,夫婦肺片,辣豆腐花...
又麻又辣,
辣到飛起,
嘴唇都"腫"埋,
真係刺激到不得了,
返到香港再試啲辣嘢,
簡直覺得濕濕碎呀!