2008年6月30日

Falkland Light "彈性處埋的藝術"!


這盞是由意大利藝術家Bruno Munari於1964年設計的Falkland Light,
44年前的設計,今日再看還是一樣的經典,
喜歡它的型態變化萬千,
輕型的鋁合金結構配合elastic的尼龍布料,
不單可以塑造出不同的型態,
而且大幅度減少收裝的空間,
用家又可以自由決定鋁金屬圈的位置,
創造出自己喜歡的形狀和感覺,
而燈光亦會隨着不同的形狀產生不同的效果,
在設計上可謂是一個變化多端和富有個人創作空間的作品!

這款"彈性坐地燈"還有同系的"懸掛系列",
只要把二三個掛在一起,
就能夠創出特別的空間氣氛,
而且又不霸佔任何地面位置,
在香港這個吋金呎土的地方十分合用.

不過,品味是要付出代價的,
這兩款名家設計的燈式售價由€200-400左右,
值唔值就見人見智了,
當然有些"聰明"的人會抄款訂做,
造價當然會大大減少,
又或者可以到宜家傢俬找找近似的款式,
不過就是用粗糙的再造紙代替了彈性尼龍,
其變化多端的形態自然不能保存了!

藝術值幾多錢真是很難落個定義,
就好似名畫一樣,
喜歡的就千金難求,
不喜歡的掛在廰裏都覺礙眼,
值唔值就因人而異了!

圖片和資料來源:
Bruno Munari's Falkland Light

11 則留言:

匿名 說...

咁我又唔覺得貴,
大把平平無奇既水晶燈都貴過佢~~
不過我屋企完全match唔到盞燈..haha
除非整到好似果張圖間屋咁~

新鮮人 說...

yanyan,
你好豪呀!!
幾千銀買盞燈,
我都唔捨得呀!

人见人爱的小西 說...

(*^__^*) 嘻嘻……

新鮮人 說...

人見人愛的小西,
謝謝你的留言! =)

Haricot 微豆 說...

好就好,不過€200-400我就買唔起啦。有冇得新燈換舊燈呀??

新鮮人 說...

微豆,
設計是不搞這套的,
要不然設計師無飯開了! =P

伊麵丹 說...

我對D光好敏感
如果有機會,我想盞燈唔好咁刺眼
就算直接望都唔會傷眼、攻眼
咁就完美!
如果外型同配合都兼顧到就當然更好:)

新鮮人 說...

伊麵丹,
整個光暗制,
或者換個"奶膽"就搞掂啦!

匿名 說...

見到盞燈, 我想起年前台灣人發明可任意拉長的椅子...
http://www.flexiblelove.com/

新鮮人有見過嗎?

新鮮人 說...

pigbon,
這個設計從前都看過,
概念是不錯的,
但歐洲幾十年前己經有過類似嘅設計,
所以有點懷疑他的原創性!

http://www.bonluxat.com/
a/Frank_Gehry_Wiggle_Side_Chair.html

Mary 說...

Hello, How do I get in touch with you? There is no email or contact info listed .. please advise .. thanks .. Mary. Please contact me maryregency at gmail dot com