2008年8月10日

用愛看到"伊拉克"真實的一面!


這本由日本女義工高遠菜穗子所寫的【伊拉克生死場】,
能帶領我們從一個真實的角度去經歷綁架,拯救以至伊拉克的實況,
以一個日本女性的身份,
没有任何志願機構做後援,
有的只有一顆充滿仁愛的心,
多次單人匹馬進出戰亂頻繁的伊拉克,
目的只為拯救伊拉克裏流離失所,
無依無靠的可憐兒童!

我大力推介這本書,
好明顯這是一本反戰的真實故事,
作者高遠菜穗子没有任何政治立場,
她隻身冒着生命危險多次進出伊拉克,
目的只為一盡世界公民的責任,
向人類展示出:
『戰爭不是人類的出路,
"文明衝突"也不是我們的宿命.』

昨天偶然在書店看到這本書,
本來一向不好戰爭讀物的我,
好奇心之下拿上手一看後就欲罷不能了,
一連看了數小時不停,
書本前三分一是講述她遭受綁架的經歷,
情節十分緊張但又充滿人性的恐懼,
本來進出伊拉克是為了幫助受難的伊拉克兒童,
可是卻反遭伊拉克人綁架禁固,
但作者没有對綁架她的人懷有怨恨,
反而更加同情那些遭受強國擠壓的伊拉克平民,
因為只有通過這樣的方式,
伊拉克人才有機會對自己的不幸作出控訢,
他們在英美聯軍下根本無力抵抗,
不單武力上没辨法對抗,
就連向世界說出事情的真相也没可能,
強國掛着冠冕堂皇的口號,
利用強勁無比的新聞宣傳機構,
世人能見到的只是事實的一蹸半爪,
對於伊拉克平民來講,
那是肉隨粘板任人宰割,
而作者就是希望通過這本書向大家展視事情的真相,
讓大家知道無論強國掛着任何旗號,
戰爭絶對不是人類解決問題的方向,
或許應該說,
戰爭只是顯露人類醜陋的一面而已!

不過,
在閱讀這本書的時候,
大家亦會感到世上還是充滿愛的,
因為能抱着仁愛去關懷別人的,
不單只有作者一人,
而是還有你和我!

14 則留言:

The Inner Space 說...

喺 我那邊!

好難學你咁打足幾個鐘頭書釘,
會畀人眼望望,凈睇又唔喺買書!

睇完本書,你卒之都喺冇買到,喺咪?

新鮮人 說...

space,
而家好多地方都係任睇唔嬲喎,
就算係灣仔三聯,天地睇書都無人會理啦,
你嗰邊係邊間呀?
咁鬼計較架!

我買咗呀,
本書成三百幾頁,
啲字唔唔係疏,
真係有排睇,
加上幾好睇有誠意,
所以買了,
同場還賣了一本蔡瀾嘅,
另一本係讀日本文化嘅,
可以返屋企慢慢咀嚼了!

Ruth Tam 說...

Thx for sharing. Will buy it when I next go to a bookshop.

Haricot 微豆 說...

戰爭期間,不論是任何一方面,常都会作宣傳式(propaganda)的新聞報導,無政治背景的書和寫作真是難得。

I look forward to hearing more.

新鮮人 說...

ruth,
You're welcome! =)

新鮮人 說...

微豆,
待我看完全書後,
希望能和大家分享多一點吧! =)

匿名 說...

Condescension!
condescending a race,
condescending a state,
condescending a nation,
aren't my cup of coffee!

新鮮人 說...

space,
如果是一視同仁的,
就再不用分什麼種族,國家了,
為何還分你.我.他呢?
如果無分,
就不會壁壘分明,互相攻伐了!

匿名 說...

可惜作者是本著滿有優越感高高在上以condescending的眼光去看伊拉克的人民城邦國家!

新鮮人 說...

space,
我自己看了一半,
没有感覺到作者有這樣的傾向,
你都看了這本書嗎?

匿名 說...

Condescending 是會令人好舒服,好好感覺,唔覺唔覺意咁畀人歧視咗都唔知道嘅!

如冇記錯,揭過幾頁呱,感覺上是作者悲天憫人,話自己舒尊降貴,去到啲不及自己本屬國家,幫助別人,其實是踩低啲伊拉克人,利用人地是inferior的,抬高增加自己的優越感 superiority!

好多當義工的都是存在這種心態,!

新鮮人 說...

space,
人人感覺不同,
我對作者暫時無咁嘅感覺!

匿名 說...

你都好鍾意睇書喎!好呀!
我屋企都有好多書未睇,
而且仲去左圖書館借書睇,
真係有排都睇唔晒!

你本書好似幾好睇,
有機會我都要去書局睇下!

新鮮人 說...

豆豆,
麻麻哋啦,
我都是一次買幾本,
放得太耐就唔會睇架,
所以睇哂才再買,
而家仲有三本未睇啊!